دانشگاه علامه از میان دانش‌آموختگان خود سرباز امریه جذب می‌کند

دانشگاه علامه طباطبائی از میان فارغ‌التحصیلان رشته‌های حسابداری، حقوق، مدیریت آموزشی، روابط عمومی و الهیات و معارف قرآنی این دانشگاه که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود به صورت سربازامریه هستند، جذب نیرو می‌کند.

اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی طی هماهنگی با امور فرهنگی مصلای امام خمینی تهران اقدام به جذب و پذیرش از میان فارغ‌التحصیلان متخصص مورد نیاز برای انجام خدمت ضرورت به صورت امریه در امور فرهنگی مصلای امام خمینی تهران می‌کند.

علاقمندان به حضور در این طرح لازم است دو ماه پیش از اعزام برای سیر مراحل جذب و پذیرش به گزینش مدیریت امور اداری و منابع انسانی مصلی امام خمینی تهران مراجعه کنند.

تاریخ اعزام به خدمت  دوره ضرورت فارغ‌التحصیلان در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ابتدای ماه‌های زوج سال یعنی تاریخ یکم ماه‌های اردیبهشت، تیر، شهریور، آبان و دی است  که اولویت جذب با فارغ‌التحصیلان نخبه‌ای است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل کرده‌اند و ساکن تهران هستند.

نشانی امور کارگزینی مشمولان نظام وظیفه، تهران، خیابان شهید بهشتی، ایستگاه مترو، خروجی مفتح، مصلای جنوبی، ساختمان امام خمینی و شماره‌های تماس آنها ۸۸۵۳۱۰۰۰ و ۳۴۸۸۷۴۹۹۰۶ است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها