دانشگاه شهرداری اهواز به محلی برای استخدام‌های خانوادگی تبدیل شده است

حسین حیدری در جلسه شورا با بیان این که هدف از تاسیس دانشگاه شهرداری ارتقاء سطح کیفی نیروهای انسانی بوده است، اظهار داشت: ما در نظر داشتیم با تاسیس دانشگاه شهرداری، نیروهای شهرداری از وقت غیراداری برای آموزش استفاده کنند و هزینه‌های آموزش هم به صورت اقساط از حقوق‌شان دریافت شود و گرنه برای تحصیل عموم مردم دانشگاه‌های زیادی وجود دارد.
وی افزود: بنا بر آماری که در گذشته از سطح تحصیلات نیروهای شهرداری به دست آمده است؛ ۷۵ درصد از نیروها دیپلم به پایین، ۸ درصد لیسانس و ۱۵ درصد فوق دیپلم هستند. مدیر دانشگاه باید بیلان کاری ارائه دهد که در این چهار سال چه تعداد از کارکنان شهرداری توانستند در دانشگاه ثبت‌نام کنند و سطح علمی‌شان را ارتقاء دهند.
عضو شورای اسلامی شهر اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیرات نامطلوب پدیده دست‌فروشی و دوره‌گردی بر چهره شهر اهواز، تصریح کرد: اخیرا شاهد افزایش دست‌فروشان و خودرو‌های دوره‌گرد در سطح شهر هستیم که این پدیده چهره شهر را بسیار مخدوش کرده و شایسته یک کلانشهر نیست.
حیدری ادامه داد: ورودی‌های شهر مرکز استقرار میوه‌فروشان شده و تردد مردم را مختل کرده است؛ که شهردار و سایر مسئولان مربوط باید در کوتاه‌ترین زمان تدبیری برای رفع این معضل اتخاذ کنند.
وی همچنین با اشاره به معضل کودکان کار و افزایش چشمگیر آنها در مسیرهای پرتردد شهر، عنوان کرد؛ متاسفانه مرجع قانونی برای برخورد با این کودکان وجود ندارد و به دلیل درآمد خوبی که از این راه به دست می‌آید هر روز شاهد افزایش تعداد آنها هستیم و دستگاه‌های مربوطه باید برنامه‌ای اساسی برای این قشر آسیب‌پذیر داشته باشند. حیدری افزود: شهرداری اهواز آمادگی لازم در زمینه ساماندهی کودکان را دارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها