خوزستان حایز رتبه آخر کشوری در بخش جذب سهمیه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال خانگی شد

خوزستان تنها استانی است که عملکرد آن در جذب سهمیه تسهیلات قرض الحسنه اشتغلال خانگی سال ۹۱ صفر است و در رتبه آخر کشور قراردارد.
استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال که شنبه در محل استاندار برگزار شد با بیان اینکه مسئولان استان باید بحث مشاغل خانگی را جدی تر بگیرند گفت: این رتبه مناسب استانی با این همه منابع خدادادی نیست زیرا وام های مشاغل خانگی می تواند در جهت ایجاد فرصت های شغلی سهم بزرگی داشته باشد و نباید آن را بی اهمیت دانست.
سید جعفر حجازی بیان داشت: باید مراحل بین طرح های مصوب تا پرداختی با سرعت بیشتری طی شود زیرا خوزستان تنها استان کشور است که عملکرد آن در جذب سهمیه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال خانگی سال ۹۱ صفر بوده و رتبه آخر یعنی سی و یکم را دارد و این نشان دهنده اشکال در سیستم و عدم همخوانی توضیحات بانک ها با آمار کشوری است.
وی گفت: خوزستان تنها استانی است که در سال های ۹۰ و ۹۱ با تک تک مدیران بانک ها صورت جلسه داشته است وبه زودی جلسه ای برای رفع مشکلات استان در حضور رییس جمهور برگزار می شود که یکی از این مسائل عملکرد بانک ها است.
وی بیان داشت: هم اکنون اشتغال کشاورزی در شرایطی است که انتظار می رود تسهیلات قابل توجهی به آن اختصاص یابد و اگر بانک های تجاری توانایی پرداخت تسهیلات را ندارند، انتظار می رود بانک های تخصصی در این زمینه وارد شوند.
استاندار خوزستان افزود: ما اکنون خارج از مرزهای خلیج فارس و عراق در صادرات پیش می رویم و اشتغال بخش پیمانکاری، مشاوره، استخدامی، صنایع دستی و واحدهایی که از محل صندوق های ملی هستند به خوبی محقق شده است.
حجازی در پایان اظهار داشت:هم اکنون صندوق مهر امام رضا(ع) استان رتبه اول را در خصوص عملکرد بین استان های دیگر کشور دارد که این امر به اشتغال استان کمک خوبی کرده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها