خبر جدید استخدامی رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور

رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور گفت: سهم دولت از استخدام های کشور ۱۵ درصد ارزیابی می شود که در قالب بخش عمومی و با همراهی نیروهای مسلح صورت می گیرد.
به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از البرز، جمشید انصاری، رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از موسسه سرم سازی رازی در جمع خبرنگاران گفت: سهم دولت از استخدام های کشور ۱۵ درصد ارزیابی می شود که در قالب بخش عمومی است و با همکاری دولت و نیروهای مسلح انجام می شود.
رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور تصریح کرد: از ۲۳ میلیون نفر نیروی کار در سطح کشور سه میلیون و ۸۰۰ نفر به بخش عمومی مربوط می شوند.
وی در رابطه با شرایط و روند استخدام نخبگان در کشور مطرح کرد: این قشر از روند استخدامی خاصی برخوردار نیستند بلکه به دلیل توانایی های خود فرصت بیشتری برای جذب در آزمون ها دارند و جذب آن ها در هیات علمی بر اساس کارگروه و فرآیند رقابت انجام خواهد شد.
معاون رئیس جمهور در رابطه با بازدید از موسسه سرم سازی رازی اظهار کرد: حمایت از این مجموعه در راستای تقویت نیروی انسانی امری بس ضروری است و همچنین تجهیزات و امکانات مجموعه نیز نیازمند به روز شدن است.
وی یادآور شد: این سرمایه های ارزشمند کشور باید مورد توجه قرار گیرد چرا که از کارشناسان و امکانات آزمایشگاهی خوبی برخوردار است.
به گفته معاون رئیس جمهور موسسه سرم سازی رازی از جمله موسسات علمی برتر کشور است.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها