خبر استخدام ۲۵۰۰ محیط بان در ده سال آینده

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در یک برنامه ۱۰ ساله ۲۵۰۰ محیط‌بان به سازمان محیط زیست کشور اضافه می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، عیسی کلانتری شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال اردستان در محل فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در کل کشور سازمان حفاظت محیط زیست ۷ هزار نفر پرسنل دارد که از این تعداد ۳ هزار نفر محیط‌بان هستند اظهار داشت: حدود ۲۵۰۰ محیط بان را قرار است به صورت ۱۰ ساله جذب کنیم سالی ۲۵۰ نفر و تجهیزات و امکانات آن از طریق نیروهای مسلح تامین می‌شود.
وی افزود: به منظور حمایت از گونه‌های در معرض خطر و تهدید برنامه‌هایی تنظیم شده تا از انقراض آنها جلوگیری شود. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه حفظ محیط زیست در گرو همراهی مردم است، افزود: فرهنگ حفظ محیط زیست باید توسعه داده شود و یکی از اصول توسعه پایدار نظم اجتماعی است و محیط زیست هیچ گاه در مقابل توسعه نبوده است
کلانتری در ادامه با بیان اینکه در اردستان کمبود منابع آبی یک محدودیت برای توسعه نیست، تصریح کرد: باید در بحث کشاورزی افزایش بهره‌وری را داشته باشیم و در بخش صنایع به سمت صنایع با نیاز آبی کم حرکت کنیم. وی با اشاره به اینکه اردستان در مرکز کشور قرار گرفته و پاک ترین هوای کشور را دارد گفت: نگاه سنتی را باید از برنامه‌ریزی دور کرد و در این راستا تمام اختیارات به مدیران کل تفویض شده به‌جز حدود ۴ درصد که قانون اجازه نمی‌دهد. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذار نباید مشکل ایجاد کرد و همه اصول را رعایت کنید اما کارشکنی نکنید گفت: شرایط تحریم موقتی است و مجبور هستند تحریم‌ها را حذف و کاهش دهند.
کلانتری با بیان اینکه اردستان از مراکزمهم توسعه کشور است، افزود: باید حداکثر استفاده را از قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیت داشت و محدودیت فیزیکی و طبیعی برای توسعه اردستان وجود ندارد. وی با بیان اینکه ۲۰درصد مساحت ایران باید دست نخورده باقی بماند، اظهار داشت: در حال حاضر این میزان ۲۳میلیون هکتار است که باید به ۳۰ میلیون هکتار برسد. رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: نزدیک ۴۰ برابر تولید ناخالص ملی ایران پول سرگردان در دنیا وجود دارد که باید جهت سرمایه‌گذاری جذب شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها