خانواده های شهدا در اولویت جذب نیرو برای شهرداری کرمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ستاد امور ایثارگران شهرداری کرمان با حضور شهردار کرمان و سایر اعضا برگزار شد.

سیدمهران عالم‌زاده در این جلسه با تأکید بر تکریم خانواده‌ی شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: رسیدگی به امور خانواده‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در تمام ابعاد شهر دیده شود؛ ضمن اینکه در درون شهرداری نیز تا جایی که امکانات اجازه می‌دهد، باید تسهیلات در اختیار خانواده‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری قرار گیرد.

عالم‌زاده به راه‌اندازی ستاد امور ایثارگران با حضور سه نفر از اعضای خانواده‌ی شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت اهمیت دادن به خانواده‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ستاد امور ایثارگران شهرداری، مجموعه‌ همکاران جانباز و ایثارگر را شناسایی کرده تا براساس قانون هرگونه تسهیلات و امکاناتی که مقدور است، در اختیار این قشر از همکاران قرار گیرد.

وی به بررسی وضعیت نیروهای مأمور به خدمت در شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: به این دلیل که هر سازمانی باید خدمات را به خانواده‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران مجموعه‌ خودش ارائه کند؛ بنابراین، با درخواست افرادی که در شهرداری کرمان مأمور به خدمت بودند، مخالفت شد.

شهردار کرمان در رابطه با جذب نیرو در شهرداری بیان کرد: اگر مجوزی برای جذب نیرو در اختیار شهرداری قرار گیرد، خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت خواهند بود.

عالم‌زاده درباره‌ برگزاری آیین تجلیل از خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری کرمان نیز گفت: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که شأن افراد حفظ شود.

در این نشست همچنین مقرر شد آیین تجلیل از خانواده‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری کرمان، پس از ماه مبارک رمضان، همراه با ضیافت شام برگزار شود.

همچنین مقرر شد میزان هدیه‌ اعطایی به خانواده‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرداری کرمان در آیین تجلیل، یکسان باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها