حذف امتیاز بومی گزینی از استخدام آموزش و پرورش در بوشهر

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش بوشهر عنوان کرد: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی گزینی از شرایط ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش حذف شده است و همه داوطلبان با شرایط مساوی در این آزمون شرکت خواهند داشت.
به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا حمدالله اژدری با اشاره به هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور گفت: داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در سراسر استان به رقابت با یکدیگر می پردازند تا سهمیه ۴۱۴ نفری استان و بخشی از نیازهای آموزش و پرورش از نظر تامین نیروی انسانی تامین شود.
وی افزود: ۵۰ درصد پذیرفته‌شدگان استان در این آزمون برای آموزگاری در دوره ابتدایی و ۵۰ درصد دیگر به عنوان هنرآموز، دبیر دوره متوسطه و مربی جذب خواهند شد.
رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان های دشتستان، عسلویه و کنگان به دلیل کمبود نیروهای انسانی بیشترین سهمیه در را در این آزمون خواهند داشت، یادآور شد: طبق سهمیه بندی تعیین شده برای مناطق آموزشی مذکور، دشتستان ۳۹ نفر، عسلویه ۳۵ نفر و کنگان ۳۲ نفر سهمیه دارند.
اژدری به سهمیه نیروهای بومی در این آزمون اشاره کرد و گفت: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی گزینی از شرایط ثبت نام داوطلبان حذف شده است و همه داوطلبان با شرایط مساوی در این آزمون شرکت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: نیروهای حق التدریس نیز در این آزمون شرکت می کنند و در صورت کسب نمره لازم و قبولی در مرحله مصاحبه همچون دیگر شرکت کننده ها استخدام خواهند داشت.
رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص تاثیر سهمیه های ایثارگری نیز تاکید کرد: سهمیه های ایثارگری، جانبازی و… سوای از سهمیه های عادی است و خللی در قبولی دیگر داوطلبان ندارد.
اژدری با بیان اینکه این آزمون دارای شرایط سنی است افزود: شرایط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم حداکثر ۳۰ سال، لیسانس ۳۵ سال، فوق لیسانس ۴۰ سال و دکتری ۴۵ سال است.
وی اضافه کرد: افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند صرفا در رشته های مرتبط می توانند در این آزمون شرکت کنند و پذیرش آن ها برای شغل استادکاری در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش است.
رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون از روز چهارشنبه ۳ مهر ۹۷ تا روز جمعه ۱۲ مهر ۹۸ خواهد بود، افزود: هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه ۳۰ آبان ۹۸ در استان بوشهر برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها