جلسه بررسی مشکلات جذب نیروی انسانی در پالایشگاه بید بلند خلیج فارس برگزار شد

 

جلسه بررسی مشکلات جذب نیروی انسانی در پالایشگاه بید بلند خلیج فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات جذب نیروی انسانی در پروژه پالایشگاه بید بلند خلیج فارس با حضور علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان ، رضا میرانی قائم مقام مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و مسولین پروژه پالایشگاه بید بلند خلیج فارس در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی مظفری با اشاره به مشکلات بیکاری در شهرستان بهبهان و ضرورت توجه به این مهم در راستای کاهش بیکاری و رفع دغدغه های جوانان و خانواده های آنان از ظرفیت های خوب نیروی انسانی توانمند ، متخصص و ماهر در شهرستان خبر داد و از مسولین پالایشگاه خواستار جذب نیروهای بومی و جلوگیری از جذب نیروهای غیر بومی شد.

در ادامه میرانی ضمن ارائه گزارشی از نحوه جذب نیرو انسانی و وضعیت اشتغال در استان و کشور از مسولین پالایشگاه خواستار همکاری و هماهنگی بیشتری با مسولین محلی در راستای جذب نیروی بومی و رفع مشکلات بیکاری جوانان شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. اسماعیل گفت:

    با سلام
    چه عجب بلاخره تعدادی از مسئولان بهبهان به فکر جوانان و معضل بیکاری هستند. جای تعجب دارد بهبهان قطب علمی خوزستان و از نظر تحصیل باسوادترین جوانان را در کل کشور دارد اکثر جوانان بهبهان حداقل لیسانس را دارند و تعداد دانشجویان ارشد و دکتری در بهبهان زیاد است اما اکثرا بیکار هستند و اغلب ۴ سال از عقد آنها می گذرد ولی به دلیل بیکاری نمی توانند همسر خود را زیر یک سقف ببرند. لطفا فقط و فقط از بومی بهبهان استخدام کنید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها