جزئیات چهارمین دوره جشنواره بانک محبوب من + جوایز

در جشنواره امسال «بانک محبوب من» همه بانک های خصوصی و دولتی کشور شرکت کرده اند.
با اعلام سایت بانکی، رقابت بانک‌‌ها برای کسب عنوان محبوب‌ترین بانک ایران در جشنواره «بانک محبوب من»، به طور رسمی آغاز شد. این جشنواره که از تاریخ ۵ دی‌ماه شروع به کار کرده، درتاریخ ۱۵ بهمن ماه به کار خود پایان می دهد.

جشنواره «بانک محبوب من» که هر سال با تلاش سایت خبری-تحلیلی بانکی و با حمایت حامیان مالی برگزار می شود، تنها کارزار رسمی و مردمی رقابت بانک‌ها با یکدیگر است. هدف سایت بانکی از برگزاری چنین جشنواره ای، سنجش رضایت مشتریان از بانک‌ها و ایجاد مزیت‌های رقابتی در آنها است.

بانک‌ها هم مانند دیگر کسب و کارها، برای رشد و توسعه در مسیر صحیح خود، نیاز به آگاهی از بازخورد مشتریان دارند. چرا که این راهکار، تنها مسیر صحیح به سوی تامین منافع کسب و کار  و جلب رضایت مشتری است. گواه این مطلب، حضور ۴۶ هزار نفری مردم تا این لحظه از جشنواره است؛ در حالیکه سال گذشته، تعداد کل کسانی که در جشنواره شرکت کردند، ۵۰ هزار نفر بود.

در سومین جشنواره «بانک محبوب من» که سال گذشته برگزار شد، بانک ملت با رای مردم عنوان «محبوب‌ترین بانک ایران» را از آن خود کرد.
در جشنواره امسال «بانک محبوب من»، همه بانک‌های خصوصی و دولتی کشور شرکت کرده‌اند و بانک‌های  ملت ، سپه، شهر، سرمایه، صادرات، سامان ، ملی ، گردشگری و پاسارگاد با قرار دادنِ بنرِ جشنواره در وبسایت‌ خود آغاز جشنواره را به مشتریان‌شان اطلاع داده اند.

حامیان مالی جشنواره

در این دوره از برگزاری جشنواره، فروشگاه روکولند و فروشگاه اینترنتی لباس دلیچی حمایت مالی از جشنواره را بر عهده گرفته‌اند.
در پایان جشنواره به قید قرعه جوایزی نظیر تور استانبول برای یک نفر ( و یک همراه) ، یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی، یک جایزه ۱۰ میلیون ریالی، دو جایزه ۵ میلیون ریالی، ۳  بن خرید ۵ میلیون ریالی لباس شب عید ، ۶ بن خرید ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی خرید لباس و ۸۰  بن یک میلیون ریالی لباس به شرکت کنندگان در جشنواره «بانک محبوب من» اهدا خواهد شد.
علاوه بر جوایز ذکر شده، فروشگاه اینترنتی خرید لباس دلیچی به عنوان یکی از حامیان مالی جشنواره بانک محبوب من برای تمامی شرکت کنندگان در جشنواره کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی ( به ازای حداقل ۸۰ هزار تومان خرید ) در نظر گرفته است.
گزارش تحلیلی نظرسنجی نیز در مراسم اختتامیه در اختیار مدیران بانک قرار خواهد گرفت.

از طریق لینک زیر می توانید در جشنواره بانک محبوب من شرکت نمایید :

شرکت در جشنواره بانک محبوب من / کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها