جزئیات و زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور

وکیل ملت: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال احصای نیازهای سال آینده از کشورهای مختلف و تعیین جزئیات و زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور هستیم، گفت: قطعا آزمونی برای رفع نیاز نیروی انسانی در سال ۹۷ برگزار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی وکیل ملت ، غلامرضا کریمی ، آخرین آمار مدارس و دانش‌آموزان در حال تحصیل در مدارس خارج از کشور را اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۸ مدرسه در ۵۹ کشور و ۸۲ شهر داریم.

وی افزود: ۱۳ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند و مجموع تعداد مدرسان اعزامی ۷۹۸ نفر است. همچنین ۹۷۰ نیروی محلی پاره وقت یا نیروی خدماتی، سرایدار، راننده و … مشغول ارائه خدمت در مدارس خارج از کشور هستند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزار ی آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور نیز گفت: هنوز جزئیات و زمان دقیق برگزاری آزمون قطعی نشده و در حال احصای نیازهای سال آینده  از کشورهای مختلف هستیم؛ زیرا برای گرفتن ویزا هم دچار محدودیت‌هایی هستیم.

کریمی ادامه داد: البته به طور قطع آزمونی برای رفع نیاز سال تحصیلی آتی برگزار می‌کنیم که بعید می‌دانم  به قبل عید نوروز برسد اما حتما در سال ۹۷ برگزار می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها