جزئیات نتایج مصاحبه‌ آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۷۵ درصد مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام شده است و با انجام مراحل بعدی، نتایج نهایی تا آخر مرداد اعلام می‌شود.
وحید کیارشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به جزییات برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تاکنون آزمون اختصاصی شامل مصاحبه و آزمون عملی سه‌چهارم افراد پذیرفته شده در آزمون اولیه آموزش و پرورش، انجام شده است.
وی افزود: بعد از انجام مصاحبه افراد باقیمانده و اعلام‌نظر هسته‌های گزینش استان‌ها، تا آخر مرداد اسامی برگزیدگان جهت تأیید از سوی هیئت عالی گزینش وزارت آموزش و پرورش به تهران ارسال خواهد شد تا این هیئت در اسرع‌وقت نظر خود را اعلام کند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از تأیید فرآیند مصاحبه انجام شده در استان‌ها از سوی هیئت عالی گزینش وزارتخانه، در نهایت اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام خواهد شد که در این میان ۱۰ درصد از صاحبان نمره‌های بالا نیز به عنوان ذخیره در نظر گرفته خواهند شد تا در صورت انصراف نفرات اصلی، نسبت به جایگزینی آنها اقدام شود.
* صدور احکام استخدامی پذیرفته شدگان تا پیش از شروع سال تحصیلی
کیارشی گفت: احکام شغلی پذیرفته‌شدگان پس از اتمام کارهای مربوط به مصاحبه بلافاصله صادر می‌شود و پس از آن در شهریور دوره‌های آموزش ضمن خدمت را پشت سر خواهند گذاشت که البته اگر وضعیت استخدامی افرادی تقریباً قطعی شده باشد می‌توانند وارد دوره آموزشی شوند تا احکام آنها صادر شود.
وی تصریح کرد: پیش از شروع سال تحصیلی هم احکام پذیرفته‌شدگان صادر و هم محل خدمت و مدرسه آنها مشخص خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر توجه به مؤلفه‌هایی از جمله وضعیت ظاهری، تست شخصیت، اعتماد به نفس، سلامت جسمانی و نیز توان تدریس در رشته پذیرفته شده خاطرنشان کرد: وزن نمرات و شیوه ارزشیابی، طی دستورالعمل‌هایی به اداره آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است و فرزندان شهدا و جانبازان نیز به استان‌ها معرفی شده‌اند و طبق قانون پس از تأیید صلاحیت‌های معلمی باید آنها را به کار بگیریم.
کیارشی خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات زمان‌بر خواهد بود و برآورد ما این است که تا آخر مرداد به طول خواهد انجامید و پس از آن پذیرفته شدگان در دوره‌های آموزش ضمن خدمت شرکت می‌کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها