جزئیات ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ششمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی در اسفند ماه امسال برگزار می شود.بر اساس آگهی‌هایی که تاکنون نهایی شده است حضور حدود ۲۰دستگاه اجرایی و جذب حدود۴۳۰۰نفر قطعی شده است و چند دستگاه دیگر نیز تا چند روز آینده ظرفیت خود را اعلام می کنند و ظرفیت جذب در این آزمون حدود ۵ هزار نفر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور دکتر علی اله قنبری، رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: از اوایل هفته بعد ثبت نام برای آزمون شروع می شود. متقاضیان شرکت در آزمون باید براساس ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوی شرایط عمومی، مانند سلامت جسمی و روانی، ایرانی بودن، مدرک تحصیلی دانشگاهی،گواهی پایان یا معافیت از خدمت برای آقایان و سایر شرایطی که در دفترچه آزمون آورده می­شود و همچنین شرایط اختصاصی که برخی از شغل‌محل ها دارند را دارا باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.

وی در رابطه با سهمیه ها در آزمون افزود: برخی از شغل‌محل‌ها نیازی به مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارند و متقاضیان می توانند با مدرک تحصیلی دیپلم در آزمون شرکت نمایند که این بخش مختص فرزندان شاهد می‌باشد. در رابطه با سهمیه در آزمون هم اینگونه است که طبق قانون۲۵درصد سهمیه برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است، ۵درصد از سهمیه برای بخش دیگری از ایثارگران و همچنین ۳درصد از سهمیه نیز برای معلولین در نظر گرفته شده است.

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: با توجه به نظرات دیوان عدالت اداری و هیئت عمومی دیوان به دلیل رعایت عدالت استخدامی،بصورت عام در این ازمون گزینه بومی بودن برای شرکت در ازمون حذف شده است تا متقاضیان در فضای رقابتی آزاد بتوانند در آزمون شرکت کنند و هر کس که شرایطش را دارد بتوانند پس از قبولی در آزمون کتبی و بعد از سپری کردن مصاحبه و سایر مراحل استخدامی به استخدام دستگاه‌های اجرایی در آیند.

دکتر قنبری در پایان تصریح کرد: داوطلبین دقت نمایند که در زمان ثبت نام در آزمون اطلاعاتی که خواسته شده است را به دقت وارد نمایید و مدارک خواسته شده را به درستی بارگذاری کنند، چون مبنای صدور کارت ورود به جلسه آزمون و سایر مراحل استخدامی تا مرحله نهایی برای جذب متقاضیان این اطلاعات می باشد به همین دلیل سعی کنند اطلاعات را دقیق وارد نمایند تا با شکل مواجه نشوند.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴)

  1. امیر گفت:

    چرا رشته برق و قدرت با این همه سخت بودنش که از حسابداری و امثالهم سخت تره تو بانک استخدامی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. جوان بیکار گفت:

    سلام خدمت شما
    سازمان میراث فرهنگی هم در این دوره نیرو میگیرد؟
    آیا با داشتن رشته نه چندان مرتبط با آموزش وپرورش استخدام می شویم؟
    ممنون اگر جواب بدهید

  3. ناهید حسینی گفت:

    آیا آموزش و پرورش هم در این استخدامی استخدام داره یا نه؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها