جزئیات دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جزئیات دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

خبر ۱۰ آبان ۹۷ – اطلاعیه برنامه ثبت نام حضوری و جزئیات شرکت در دوره مهارت آموزی استان قم سال ۱۳۹۷

۱- ثبت نام حضوری، تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که در موعد مقرر (۱۴ و ۱۵ آبان ۹۷) اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند.

۲-دراین مرحله ، فقط از پذیرفته شدگانی ثبت نام به عمل می آید که طبق لیست نهایی موجود در سامانه آموزش دانشگاه فرهنگیان به عنوان سهمیه استان قم معرفی شده باشند.

۳-حضور شخص مهارت آموز به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.

۴-مکان ثبت نام حضوری و برگزاری دوره، مرکز آموزش عالی شهید مدنی ره قم به آدرس: میدان ولی عصرعج ، بلوار شهید کبیری (شهرقائم)، روبروی ۳۰ متری شهید کلهری می باشد.

۵-تلاش مسئولین دانشگاه معطوف به برگزاری دوره در روزهای ۳شنبه تا ۵ شنبه هرهفته می باشد که برنامه تشکیل کلاس، هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری و همچنین از طریق سایت مرکز به اطلاع خواهد رسید.

۶-زمان مراجعه پذیرفته شدگان جهت ثبت نام حضوری به این شرح است:

الف- رشته آموزش ابتدایی شنبه مورخ ۱۹/۸/۱۳۹۷ از ساعت ۸ تا ۱۵

ب- سایر رشته ها ۱شنبه مورخ ۲۰/۸/ ۱۳۹۷ از ساعت ۸ تا ۱۵

۷- عدم مراجعه پذیرفته شده در موعد مقرر به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

۸- برنامه درسی دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۷ مبتنی بر دو مرحله (نیم سال) تدوین شده که در آن ۲ روز حضور درکلاس های آموزشی و ۱ روز کارآموزی در مدرسه پیش بینی شده است.

۹- هردرس باید در ۱۲ هفته آموزشی برگزار گردد.

۱۰- نمره قبولی در درس های کارآموزی و آموزش پژوهی ۱۴ و در سایر درس ها ۱۲ بوده و معدل قابل قبول از مجموع درس ها در هر مرحله (نیم سال) حداقل ۱۴ است.

۱۱- چنانچه تعداد غیبت های مهارت آموز در هریک از دروس بیش از ۲ جلسه در هر نیم سال باشد امکان شرکت ایشان در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

۱۲- مسئولیت ناشی از عدم توجه به مفاد این اطلاعیه برعهده شخص پذیرفته شده می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در دانشگاه فرهنگیان استان قم اینجا کلیک کنید


خبر ۹ آبان ۹۷ – اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان گلستان

قابل توجه مهارت آموزان ماده ۲۸ که در آزمون استخدامی معلمان پیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در سال جاری پذیرفته شده اند ، جهت ثبت نام حضوری پس از اعلام اسامی که در سایت دانشگاه فرهنگیان استان گلستان متعاقبا اعلام می­گردد به موارد ذیل توجه فرمایند.

۱-کلیه مهارت آموزان ماده ۲۸ رشته آموزش ابتدایی که محل سکونت آنها شهرستان های علی آباد کتول، رامیان ،آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه می­باشد ، جهت ثبت نام حضوری در تاریخهای ۱۹ و۲۰ /۸/۹۷ ، به واحد دانشگاهی شهید بهشتی گنبدکاووس (محل تحصیل خود) مراجعه نمایند.
* آدرس: گنبد کاووس- خیابان امام خمینی(ره) جنوبی )- آقای تاج پور: تلفن ۳۳۳۴۳۱۱۶-۰۱۷

۲ – کلیه مهارت آموزان رشته آموزش ابتدایی که محل سکونت آنها( شهرستان های گرگان ،آق قلا، بندرترکمن، گمیشان ،کردکوی و بندرگز ) می باشد. در تاریخ ۱۹/۸/۹۷ ( که محل تحصل آنها متعاقبا اعلام خواهد شد) و رشته های علوم تجربی و تربیت بدنی در تاریخ ۲۰/۸/۹۷ ، که محل تحصیل آنها دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اعلام شده ، جهت ثبت نام حضوری به پردیس امام خمینی(ره) گرگان( محل تحصیل خود ) مراجعه نمایند.

* آدرس: گرگان-خیابان شهید باهنر – روبروی بیمارستان فلسفی- پردیس امام خمینی (ره)گرگان- خانم مازندرانی: تلفن ۳۲۳۶۱۸۹۶-۰۱۷

۳- کلیه مهارت آموزان رشته های معارف اسلامی و ریاضی که محل تحصیل آنها دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اعلام شده برای ثبت نام حضوری در تاریخ های ۱۹و۲۰/۸/۹۷ به پردیس آیت الله خامنه ای گرگان( محل تحصیل خود) مراجعه نمایند.

* آدرس : گرگان – انتهای خیابان شهید رجائی – پردیس آیت الله خامنه ای گرگان-آقای حاتمی. تلفن : ۳۲۴۳۶۳۵۰-۰۱۷ داخلی ۲۰۶

تذکرمهم : شروع کلاسها از چهارشنبه ۲۳/۸/۹۷ می باشد.

مدارک موردنیاز برای ثبت نام حضوری

۱-ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهد محضری (مجوز شماره ۱۶۶۷۲۰۷ مورخ ۱۰بهمن ۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور) به پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی

۲-پرینت ثیت نام غیر حضوری در سامانه آموزشی دانشگاه : ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیر حضوری کرده باشند.

منبع: سایت دانشگاه فرهنگیان استان گلستان


خبر ۹ آبان ۹۷ – اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان ایلام

ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران محترم دوره مهارت آموزی، فایل مربوط به مراحل مختلف ثبت نام غیر حضوری ، حضوری و اجرای دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۷ در لینک زیر قابل دریافت است .


خبر ۹ آبان ۹۷ – اطلاعیه ثبت نام مهارت آموزان سال ۱۳۹۷ دانشگاه فرهنگیان کردستان

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ دانشگاه فرهنگیان کردستان ، دارای ۲ مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مرحله اول: ثبت نام غیرحضوری

ثبت نام غیرحضوری: پذیرفته شدگان باید روز دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام غیرحضوری (در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://۱۰.۹.۲۹.۹۲) اقدام نمایند. توجه به نکات ذیل در ثبت نام غیرحضوری ضروری است:
* جهت ورود به سامانه آموزشی دانشگاه از مرورگرInternet Explorer استفاده نمایید.
* نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد.
* مهارت آموزان می بایست در اولین ورود به سیستم رمز عبور خود را تغییر دهند و تا پایان دوره مهارت آموزی، آن را نزد خود حفظ نمایند.
* در صورت بروز مشکل در ثبت نام یا از بین رفتن رمز عبور، به آموزش پردیسِ شهید مدرس دوره مراجعه نمایید.(۳۳۱۸۵۰۰۶)
مدارک ذیل قبل از زمان ثبت نام الکترونیکی توسط پذیرفته شده اسکن و فایل مربوطه در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.
* اسکن صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات، صفحه مربوطه.
* اسکن کارت ملی پشت و رو.
* اسکن عکس تمام رخ ۴*۳ در سال جاری با پوشش و ظاهر مناسب و رعایت شئونات اسلامی.
* اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای آقایان).
* اسکن اصل گواهینامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته شدگانی که گواهینامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده اند.
مرحله دوم: ثبت نام حضوری:

ثبت نام حضوری از پذیرفته شدگان روز شنبه و یک شنبه مورخ ۱۹ و ۲۰ آبان ۱۳۹۷ انجام می شود.

محل ثبت نام و تحصیل مهارت آموزان ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان استان کردستان پردیس شهید مدرس سنندج می باشد.
ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند.

* مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (موضوع مجوز شماره۱۱۴۷۲۵۷ -۱۱ اردیبهشت ۹۶ سازمان اداری واستخدامی کشور) به دانشگاه/پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی.

تذکر۱: عدم مراجعه پذیرفته شده تا ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

تذکر۲: تاریخ های فوق تمدید نخواهد شد و مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده پذیرفته شده است.

شروع دوره آموزشی

دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۷ شامل دو مرحله است: که مرحله نخست آن از روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ آغاز می شود.

پذیرفته شدگان باید بلافاصله پس از ثبت نام حضوری، بر اساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام به حضور در تمامی جلسات آموزشی نمایند.

در صورتی که تعداد غیبت های مهارت آموز در هر یک از دروس بیش از ۲ جلسه در هر نیمسال باشد؛ امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

تقویم آموزشی دوره به شرح ذیل است:

 عنوان  بازه زمانی
اعلام محل آموزش مهارت آموزان ۵ لغایت ۸ آبان ۱۳۹۷
ثبت نام غیرحضوری ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷
ثبت نام حضوری ۱۹ و ۲۰ آبان ۱۳۹۷
شروع مرحله اول ۱۹ آبان ۱۳۹۷
امتحانات پایان مرحله اول ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
شروع مرحله دوم ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
امتحانات پایان مرحله دوم ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
برگزاری بخش کتبی آزمون اصلح تابستان ۱۳۹۸
اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی به وزارت شهریور ۱۳۹۸

خبر ۹ آبان ۹۷ – اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان استخدام آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:رشته های دبیری و آموزگاری با مراجعه به آدرس stats.cfu.ac.ir/stateدانشگاه فرهنگیان ازمحل آموزش خود مطلع شوند و درصورت نیاز به جابجایی درخواست خود را تکمیل نمایند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛اصغر بهزادی گفت: زمان ثبت نام غیر حضوری ۱۴و۱۵آبانماه۹۷ می باشد.

وی گفت: ضمناً کلاسهای آموزشی از۱۹آبانماه باتوجه به شرایط هردانشگاه برگزار می گردد.

رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش افزود: رشته های آموزگاری،دبیری ریاضی و معارف در پردیس شهید ایزدپناه یاسوج برگزار می گردد.

بهزادی تصریح کرد: رشته های هنرآموز ی به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران مراجعه نمایند.


خبر ۵ آبان ۹۷ – اطلاعیه تعیین محل آموزش مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گرامیداشت اربعین حسینی (ع) و تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایت های خبری و شبکه اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی آموزش و پرورش، دارای ۳ مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مرحله اول: تعیین محل آموزش

پذیرفته شدگان برای اطلاع از محل آموزش خود باید از ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ به «سامانه تعیین محل آموزش مهارت آموزان» به نشانی stats.cfu.ac.ir/state مراجعه نمایند.
پس از اطلاع از استان محل آموزش، پذیرفته شدگان برای اطلاع از زمانبندی ثبت نام و جزییات مربوط به محل و زمان برگزاری دوره از روز شنبه، مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود را (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی به «سایت دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی») مراجعه نمایند. پذیرفته شده از این پس فقط با استان محل آموزش خود در ارتباط خواهد بود.
در صورتی که مهارت آموز دارای شرایط خاص (شامل بارداری، بیماری صعب العلاج و …) باشد، باید طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۷ آبان ماه ۱۳۹۷، درخواست انتقال خود را با «شرح علت» و «مدارک مربوطه» در درگاهstats.cfu.ac.ir/state (قسمت درخواست جابجایی) ثبت نماید. لازم به ذکر است به درخواست هایی که به علت هایی همچون اشتباه در تعیین استان محل اقامت در زمان ثبت نام در آزمون، اشتغال به تحصیل و … ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مرحله دوم: ثبت نام غیرحضوری و حضوری

ثبت نام غیرحضوری: پذیرفته شدگان باید روز دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام غیرحضوری (در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://۱۰.۹.۲۹.۹۲) اقدام نمایند. توجه به نکات ذیل در ثبت نام غیرحضوری ضروری است:
جهت ورود به سامانه آموزشی دانشگاه از مرورگرInternet Explorer استفاده نمایید.
نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد.
مهارت آموزان می بایست در اولین ورود به سیستم رمز عبور خود را تغییر دهند و تا پایان دوره مهارت آموزی، آن را نزد خود حفظ نمایند.
در صورت بروز مشکل در ثبت نام یا از بین رفتن رمز عبور، به مسئول آموزش پردیسِ محل برگزاری دوره مراجعه نمایید.
مدارک ذیل قبل از زمان ثبت نام الکترونیکی توسط پذیرفته شده اسکن و فایل مربوطه در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.

اسکن صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات، صفحه مربوطه
اسکن کارت ملی پشت و رو
اسکن عکس تمام رخ ۴*۳ در سال جاری با پوشش و ظاهر مناسب و رعایت شئونات اسلامی
اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای آقایان)
اسکن اصل گواهینامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته شدگانی که گواهینامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده اند.

ثبت نام حضوری: ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد. پذیرفته شده باید زمان، نشانی محل و جزییات ثبت نام حضوری را از طریق سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ خود دریافت نماید. به عنوان مثال پذیرفته شدگانی که محل آموزش آنان استان تهران تعیین شده است، باید به پایگاه اطلاع رسانی «مدیریت امور پردیس های استان تهران دانشگاه فرهنگیان» مراجعه نمایند.

ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (موضوع مجوز شماره۱۱۴۷۲۵۷ -۱۱ اردیبهشت ۹۶ سازمان اداری واستخدامی کشور) به دانشگاه/پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه
اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

تذکر۱: عدم مراجعه پذیرفته شده تا ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

تذکر۲: تا تاریخ تاریخ های فوق تمدید نخواهد شد و مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده پذیرفته شده است.

مرحله سوم: شروع دوره آموزشی

دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۷ شامل دوره مرحله است که مرحله نخست آن از روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۹آغاز می شود. پذیرفته شدگان باید بلافاصله پس از ثبت نام حضوری، بر اساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام به حضور در تمامی جلسات آموزشی نمایند. در صورتی که تعداد غیبت های مهارت آموز در هر یک از دروس بیش از ۲ جلسه در هر نیمسال باشد؛ امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت. تقویم آموزشی دوره به شرح ذیل است:

عنوان

بازه زمانی

اعلام محل آموزش مهارت آموزان

۵ لغایت ۸ آبان ۱۳۹۷

ثبت نام غیرحضوری

۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷

ثبت نام حضوری

بر اساس برنامه اعلامی استان محل آموزش

شروع مرحله اول

۱۹ آبان ۱۳۹۷

امتحانات پایان مرحله اول

۱۳ بهمن ۱۳۹۷

شروع مرحله دوم

۲۷ بهمن ۱۳۹۷

امتحانات پایان مرحله دوم

۱۱ خرداد ۱۳۹۸

برگزاری بخش کتبی آزمون اصلح

تابستان ۱۳۹۸

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی به وزارت

شهریور ۱۳۹۸

 


خبر ۱ آبان ۹۷ – اطلاعیه ثبت نام دردوره مهارت پذیرفته شدگان آزمون تیرماه۹۷

باعنایت به اعلام صلاحیت عمومی قبول شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تیرماه سال۹۷توسط دبیرخانه هیات مرکزی گزینش مقتضی است افرادبامراجعه به سایت مرکزاطلاع رسانی وزارت آموزش وپرورش به نشانی www.medu.ir ازنحوه ثبت نام دردوره یکساله مهارت آموزی مطلع گردند.

 


خبر ۳ مهر ۹۷ – قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش

به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش می رساند، بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش در جلسه مورخ ۳۰/۰۳/۱۳۹۷، پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و انجام آزمایشات پزشکی، حداکثر تا ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ برای شرکت در دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

ذینعان می توانند اطلاعات مربوط به زمانبندی، مکان و جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی را از مورخ ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ از طریق پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس http://te.cfu.ac.ir/moavenatamozshi دریافت نمایند.

 


خبر ۳۰ بهمن ۹۶ – اطلاعیه تعیین محل خدمت پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

اطلاعیه شماره (۶) کارشناسی استخدام
کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اطلاعیه شماره ۶ خودرا در خصوص تعیین محل خدمت پذیرفته شدگان استخدام پیمانی سال۱۳۹۶ صادر نمود

به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی شهریور ماه ۱۳۹۶ می رساند به منظور تعیین محل خدمت نهایی و انجام مراحل تشکیل پرونده استخدامی(تعهد محضری ، معاینات پزشکی و…) صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲ راس ساعت ۷ صبح طبق جدول مکانی ذیل به ادارات آموزش و پرورش شهرستان مرکز قطب پذیرفته شده مراجعه نمایند. قابل ذکر است عدم مراجعه به منزله انصراف می باشد:

قطب پذیرفته شده مناطق تحت پوشش محل مراجعه
سیستان زابل – بنجار – زهک – هیرمند – نیمروز – هامون اداره آموزش و پرورش زابل
مرکزی زاهدان – میرجاوه – نصرت آباد – عشایر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان
سراوان سراوان – جالق – بم پشت – سیب و سوران – مهرستان خاش – نوک آباد اداره آموزش و پرورش سراوان
ایرانشهر ایرانشهر – بمپور – بزمان – لاشار – راسک – سرباز- فنوج – دلگان اداره آموزش و پرورش ایرانشهر
چابهار چابهار – کنارک – دشتیاری – نیکشهر – قصرقند – بنت اداره آموزش و پرورش چابهار

آدرس آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان : خیابان مصطفی خمینی – خیابان فرهنگ – جنب خانه معلم

 

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها