جزئیات استخدام در بزرگترین طرح اتیلن ایران/ برنامه‌ریزی برای استخدام ۵۰۰ مهندس در سال ۹۷

هزمان با عبور پیشرفت ساخت پتروشیمی گچساران به‌عنوان بزرگترین طرح در دست ساخت تولید اتیلن ایران، پیش بینی می‌شود از سال آینده فرآیند استخدام و جذب نیروی انسانی برای بهره‌برداری و راهبری این مجتمع پتروشیمی آغاز شود.

مهندس «جمشید مبارکی» در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای جذب نیروهای متخصص بهره‌بردار انجام نداده‌ایم، گفت: پیش بینی می‌کنیم در سال ۹۷ و زمانی‌که پیشرفت عملیات ساختمان و نصب پتروشیمی گچساران به ۶۰ درصد رسید با برگزاری آزمون استخدامی و انجام مصاحبه‌های تخصصی نسبت به جذب نیروی متخصص و مورد نیاز خود اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران با اعلام اینکه پس از جذب برای آموزش، نیروهای جوان و تحصیلکرده به شرکت‌های آموزش دهنده مانند ره‌آوران فنون می‌روند، تصریح کرد: علاوه بر این نیروی جدید الاستخدام در شرکت‌های مشابه پتروشیمی دوره کارآموزی را پشت سر خواهند گذاشت و بعد این کارکنان در مرحله پیش راه اندازی هم همکاری و مشارکت خواهند کرد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در مجموع برای پتروشیمی گچساران چهار شیفت تعریف شده که یک شیفت استراحت است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰۰ نفر نیروهای عملیاتی و همین تعداد نیرو برای پشتیبانی و خدماتی نیاز باشد که نیروی متخصص از مسیر برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه جذب خواهند شد.

به گزارش انرژی نیوز، در شرایط فعلی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، متانول سبلان، الفین گچساران، پلی اتیلن میاندوآب، اوره و آمونیاک مسجدسلیمان، شیمیایی صدف عسلویه، اوره و آمونیاک هنگام و متانول دنا هشت پالایشگاه و طرح پتروشیمی هستند که همگی دارای پیشرفت اجرایی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد بوده که تاکنون اقدام به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی متخصص خود نکرده‌اند.

از سوی دیگر پیش بینی می‌شود در تمامی آزمون های استخدامی طرح های جدید پتروشیمی اکثر گرایش‌های شیمی، مهندسی شیمی، مواد، پلیمر، برق، فرآیند، ابزار دقیق، صنایع، عمران، ایمنی، محیط زیست، مکانیک، مدیریت، حسابداری، بازرگانی و کامپیوتر دارای بیشترین تقاضا برای جذب از طریق برگزاری آزمون‌های استخدامی باشند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها