جزئیاتی تازه از شرایط برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت/ ثبت نام ۷۰۰۰ نفر داوطلب در ۴۸ ساعت گذشته

دکتر «کامران دهقانی» امروز در گفتگو با   با بیان اینکه در طول دو روز نخست آغاز ثبت نام تاکنون حدود هفت هزار نفر داوطلب واجد شرایط در سایت آزمون استخدامی وزارت نفت ثبت نام کرده‌اند، گفت: خوشبختانه در طول دو روز گذشته با وجود افزایش مراجعات به سایت آزمون استخدامی وزارت نفت خدمات در سطح مطلوبی بوده و با قطع فعالیت سایت و سایر مسائل روبرو نشده‌ایم.

مدیر کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت درباره نحوه طرح سوالات دواطلبان از برخی از مسائل ابهام برانگیزی که در حین ثبت نام برای آنها پیش می‌آید، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند ابتدا سوالات خود را به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال کنند و سپس کارشناسان اداره کل آموزش بر اساس میزان فراوانی به سوالات پاسخ می دهند.

این مقام مسئول همچنین در پاسخ به چند سوال مهم مطرح شده از سوی کاربران انرژی نیوز درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت، اظهار داشت: دوره خدمت مقدس سربازی داوطلبان در وزارت نفت در قالب طرح امریه جز سابقه کاری محسوب نمی‌شود.

وی درباره پرسش دیگری که چند ماه باید از پایان دوره خدمت سربازی داوطلبان (ممتازان) گذشته باشد تا امکان حضور در آزمون استخدامی را پیدا کنند؟ بیان کرد: ملاک پایان دوره خدمت سربازی ۱۴ دی ماه امسال بوده و یک روز پیش از آن هم در صورتی‌که خدمت سربازی به اتمام رسیده باشد و کارت پایان خدمت دریافت کنند، حضور در آزمون بلامانع است.

دهقانی در خصوص افرادی که وجه ثبت نام را واریز کردند اما بنا به دلایلی حائز شرایط آزمون استخدامی وزارت نفت نشده اند، توضیح داد: داوطلبان دقت کنند ابتدا شرایط حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت را داشته باشند و سپس برای ثبت نام اقدام کنند زیرا وجه واریزی برای ثبت نام بازگشت داده نخواهد شد.

مدیر کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت همچنین در خصوص شهرهای برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت هم گفت: پس از پایان ثبت نام با در نظر گرفتن فراوانی ثبت نام کنندگان و با هماهنگی سازمان سنجش نسبت به معرفی مکان برگزاری آزمون استخدامی در شهرها و استان‌های مختلف اقدام خواهد شد.

دکتر «کریم سلحشور» معاون وزیر نفت روز گذشته در گفتگو با انرژی نیوز با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت در سایت آزمون به نشانی http://azmoon.nioc.ir/ ، تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند سوالات و ابهامات خود را با مراجعه به سایت آزمون مطرح کرده که کارشناسان به این سوالات در سایت پاسخ خواهند داد.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت گزینه ای را تحت عنوان «پاسخگویی به سوالات» را در سایت آزمون استخدامی وزارت نفت به نشانی http://azmoon.nioc.ir/ راه‌اندازی کرده که داوطلبان برای طرح سوال و دریافت پاسخ می توانند بر روی لینک ذیل کلیک کنند.
http://azmoon.nioc.ir/QuestionsForm.aspx

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. saeed گفت:

    سلام
    من فارغ التحصیل یکی از دانشگاههای خوزستانم و بچه اهوازم اما متاسفانه بخاطر شرایط سختی که اعلام کردنه نمیشه ثبت نام کنم تکلیف چیه اینقد منتظره این استخدامی بودیم ؟ به کی بگیم به مسئولان استانمون ؟؟؟
    ظلم بیشتر از این در حق ما خوزستانیا ؟
    اینم از هوامون با کلی خاک

  2. rahman گفت:

    سلام اگر نمیخوایید استخدام کنید خب نکنید این چه شرایطی اخه!!!؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها