جذب ۱۶۴ مربی درآموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خوزستان

عبدالنبی سواعدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تأکید بر شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: هیچ زمانی مانند الآن نیازمند توجه به درون جامعه نبودیم به همین دلیل تأکید بر توان داخلی مقدمات حمایت از تولید داخل و رشد فرصت‌های شغلی مختلف را فراهم می‌کند.

وی افزود: توسعه منابع انسانی با رویکرد ایجاد بستر برای اشتغال و توسعه مهارت در شاغلین به‌منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با تأکید بر حمایت از توانایی، فکر، ایده و استعداد جوان ایرانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی استفاده از توان داخلی گفت: برای تحقق این اهداف و مهارت‌آموزی جامعه کارگری و تحصیل‌کرده جامعه، مشارکت کلیه اقشار جامعه در فرصت‌های اقتصادی و اجتماعی لازم و ضروری است و انتظار صرفاً از بخش دولتی راه به‌جایی نخواهد برد.

سواعدی بیان کرد: قطعاً بخش دولتی به‌تنهایی نمی‌تواند اثربخشی لازم را داشته باشد؛ بنابراین در حوزه آموزش مهارت‌آموزی تفاهم‌نامه‌های مشترکی را با بخش دولتی و خصوصی در سطح استان و کشور منعقد کردیم.

وی با اشاره به ارتباط سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای استان با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌منظور فراهم کردن نیروی بازار کار عنوان کرد: در این زمینه با منطقه آزاد اروند نیز به‌صورت ویژه و با صنایع نفت جهت شناسایی فرصت‌ها و ارائه آموزش مهارت به آن‌ها تفاهم کردیم.

سواعدی بابیان اینکه ۹۰ درصد کارآموزان در برخی از رشته‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار می‌شوند، گفت: طبق گزارش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حدود ۵۰ درصد کارآموزان در کل کشور وارد بازار کار می‌شود.

وی افزود: در بخش آموزش‌های خصوصی میزان جذب کار بالا است چرا که فرد کارآموز با پرداخت هزینه خصوصی خود نیز به دنبال راه‌اندازی شغل برای خود است.

سواعدی عنوان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با امور روستایی استانداری خوزستان منعقد شد که به دنبال آن اهداف موردنیاز را در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار جهت ایجاد فرصت مهارت‌آموزی و ایجاد شغل فراهم بررسی و جامه عمل پوشاندیم.

وی با اشاره به تأمین مربی در حوزه‌های مختلف آموزشی بیان کرد: با توجه به رویکرد دولت مبنی بر برون‌سپاری خدمات اغلب تلاش ما در جهت تأمین مربی بخش خصوصی است؛ و برای مراکز بخش دولتی را با نیروی موجود خودمان ساماندهی می‌کنیم.

سواعدی افزود: در این مدت حدود ۱۶۴ نفر از مربیان حق‌التدریس که قبلاً آزمون تبدیل وضعیت آن‌ها صورت گرفته بود به صورت پیمانی استخدام و در اختیار سازمان قرار گرفتند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها