جذب ۱۰۷۰ نفر در آزمون استخدامی/کمبود ۱۳ هزار نیرو در آموزش و پرورش خوزستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان، گفت: امسال هزار و ۷۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد.
حرج چلداوی اظهار کرد: نیروهای جذب شده از طریق آزمون در کمیته برنامه‌ریزی استان بین مناطق و مقاطع توزیع شده‌ و با توجه به سه ساله شدن هنرستان‌ها، نیاز به استخدام نیرو در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش را جدی‌تر دیدیم. همچنین با توجه به جذب نیرو‌های حق‌التدریس در سال گذشته در مقطع ابتدایی، امسال پذیرش در این مقطع به حداقل رسیده است و بیشتر سهمیه به متوسطه اول، دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه نیاز آموزش و پرورش خوزستان در سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ حدود ۱۰ هزار معلم بوده است، تصریح کرد: با توجه به نقل و انتقالات و بازنشستگی و افزایش جمعیت دانش‌آموزی، این رقم امسال به ۱۳ هزار نیرو می‌رسد.
چلداوی ادامه داد: برای جبران این کمبود، حدود هزار نیرو از طریق آزمون و حدود هزار نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد. همچنین احتمال افزایش سهمیه سرباز معلم در خوزستان زیاد است و در مجموع برآورد این است که بین دو هزار و ۵۰۰ نفر امسال وارد چرخه آموزش و پرورش شوند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان افزود: برای جبران کمبود نیروی باقی‌مانده نیز حدود هفت هزار نیرو به صورت حق‌التدریس خواهیم داشت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها