جذب ۳۰۰ جوان تحصیلکرده نخبه کشور در گروه صنعتی ایران خودرو

مهندس هاشم یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بدون شک جوانان تحصیلکرده نخبه ایران می توانند بر پیچیده ترین فناوری روز مدیریت کنند.

 

وی با اشاره به هفته جوان و برنامه ریزی برای این قشر پرتلاش و توانمند تاکید کرد: طرح «ایران خودروی فردا» با هدف جذب و پرورش جوانان تحصیلکرده نخبه در کل زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو به اجرا در خواهد آمد.

 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو مهم ترین اهداف این طرح را ایجاد بستر و فرصت مناسب برای رشد و شکوفایی نیروی تحصیلکرده جوان نخبه کشور و ایجاد پشتوانه عظیمی از نیروی انسانی متخصص برای صنعت خودرو و صنایع وابسته دانست و اظهار کرد: افزایش پویایی و خلاقیت در بخش های مختلف زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو و احیای امید در نسل جوان تحصیلکرده کشور از دیگر اهداف طرح ایران خودرو فردا است.

 

یکه زارع با اشاره به ارتقای صنعت خودرو و برند ایران خودرو در سطح جهانی وتقویت روحیه امید در نسل جوان نخبه کشور افزود: طرح «ایران خودروی فردا» می تواند از مهاجرت نیروی تحصیلکرده و جوان کشور جلوگیری کند.

 

وی ادامه داد: درطرح «ایران خودروی فردا» که جزئیات کامل آن به زودی اعلام خواهد شد، حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از جوانان تحصیلکرده نخبه کشور جذب می شوند که این امر می تواند به تربیت مدیران آینده صنعت خودرو کشور کمک کند و باعث نهادینه شدن شایسته سالاری در این صنعت شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها