جذب ۲۰۰ کارمند در دستور کار سازمان قضایی نیروهای مسلح

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح از جذب ۲۰۰ کارمند در دستور کار این سازمان خبر داد.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، «رضا فضل زرندی» در این ارتباط گفت:‌ با توجه به مجوزهای اخذ شده برای استخدام کارکنان اداری، به منظور نیاز سنجی نیرو در استان ها اقدامات لازم انجام شده و براساس آن بزودی آزمون استخدامی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برای تعیین نیروهای اداری مورد نیاز هر سازمان شاخص های قبلی بازنگری شده، تصریح کرد:‌ نیازسنجی با انعطاف بیشتر و مدنظر قرار دادن افرادی صورت گرفته که تا پایان سال ۹۵ بازنشسته می شوند.
وی افزود:‌ براساس این نیازسنجی،‌ در شرایط فعلی تعداد نیروهای اداری و قضایی در اکثر استان ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است و جذب نیروی جدید در واقع آینده نگری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره نحوه جذب کارمند نظامی گفت:‌ براساس رویه جدید ابتدا وضعیت نیاز هر استان به نیرو و رعایت تناسب حضور افراد نظامی براساس مصوبه فرماندهی کل قوا در کمیسیون جذب مدنظر قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در صورتی که نیاز به حذب نیروی جدید احراز شود، افراد به مصاحبه دعوت می شوند.
فضل زرندی با اشاره به تصویب تشکیلات جدید تفصیلی این سازمان، خاطرنشان کرد:‌ تعداد پست های قضایی در سازمان براین اساس از ۵۸۱ به ۶۹۳ عنوان و تعداد پست های اداری از ۲۲۳۱ به ۳۲۶۶ عنوان افزایش یافته است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها