استخدام سازمان آتش نشانی گلستان (آخرین اخبار)

استخدام سازمان آتش نشانی گلستان

خبر ۱۸ شهریور ۹۷ – استخدام ۴۰ نیروی آتش‌نشان در گرگان

شهردار گرگان از فراهم شدن مقدمات استخدام ۴۰ نیروی آتش نشان و ساخت ایستگاه ۷ آتش نشانی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین آموزش و پرورش در جنب فرمانداری در طرح جامع کابری فضای سبز دارد.

وی افزود: برای الحاق به پارک شهر از آموزش و پرورش خواستیم آن را در اختیار ما قرار دهند اما آن ها می خواهند آن را با کاربری تجاری بفروشند و اختلاف نظر از همین جا ناشی می شود.

دادبود گفت: ما می خواهیم بعد از کارشناسی معادل زمین را به آن ها ملک دهیم یا ساختمانی برای آن ها در نقطه ای بسازیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم و این باید در جلسات شورای آموزش و پرورش بررسی شود.

شهردار گرگان اضافه کرد: نکته مهم این است که آن ها هنوز اسناد مالکیت زمین را هم به ما ارائه نکرده اند.

بازطراحی میدان شهرداری

وی در خصوص میدان شهرداری گفت: طراحی و احیاء این میدان به دلیل قرارگیری در بافت تاریخی در دستور کار ما است و المان آن هم حذف خواهد شد.

دادبود همچنین از تدوین سند محلات، ساخت ورودی غربی و شرقی گرگان که طراحی اولیه آن انجام شده و بازطراحی برخی از میادین شهر و نصب المان های ویژه محرم، سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر خبر داد.

وی در خصوص انتقال پادگان از هسته مرکزی شهر توضیح داد: جلساتی در شورای تامین گذاشته شده و به معاونت عمرانی و سیاسی استانداری ارجاع شده است؛ ما تابع قوانینی هستیم که به تصویب رسیده و این نیازمند موافقت مراجع ذی ربط در کشور است.

مانور بزرگ آتش نشانی در گرگان

شهردار گرگان در زمینه تجهیزات آتش نشانی شهرداری بیان کرد: تقویت تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری در دستورکار ما قرار دارد و قرار است ۴۰ نیروی آتش نشان جذب شود.

دادبود با بیان این که تاسیسات جدید هم خریداری شده، افزود: طراحی اولیه پهباد آتش نشان هم انجام شده و در حال تکمیل پروژه هستیم.

وی با اشاره به آموزش آتش نشان ها از افتتاح ایستگاه هفت آتش نشانی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: مکان یابی ایستگاه هشت هم در حال انجام است تا برای سال ۹۸ به شهر اضافه شود.

شهردار گرگان همچنین از مانور بزرگ آتش نشانی گرگان در هفت مهر خبر داد.

بازارچه های محلی

شهردار گرگان درباره ایجاد بازارچه های محلی در سطح شهر گرگان چنین گفت: در راستای ایجاد اشتغال و کارافرینی و ارائه خدمات مناسب به شهروندان، ایجاد این بازارچه ها در دستور کار قرار گرفته است.

دادبود تصریح کرد: در حال حاضر فراخوانی داده شده تا کسانی که حداقل ۳۰۰ متر زمین مناسب برای ایجاد بازارچه دارند، تقاضاهای خود را مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد از نظر ترافیک، دسترسی به خدمات و غیره این زمین ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در نهایت کسانی که منطبق با شاخص ها هستند، انتخاب می‌شوند.

دادبود خاطرنشان کرد: گردشگری تپه نوالشهدا در برنامه های ما است، بنیاد حفظ آثار تاکنون برنامه هایی را در آن جا انجام داده ولی نیازمند ساخت نمازخانه، سرویس بهداشتی و غیره است، به دلیل این که این منطقه پرتردد بوده و فضای عمومی شده شهرداری بنا دارد اقداماتی را در این زمینه انجام دهد.

خبر ۳ تیر ۹۴ – اسامی پذیرفته شدگان اولیه به تعداد سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی

اسامی پذیرفته شدگان اولیه به تعداد سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی مورخه ۹۴/۰۳/۰۸ در مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداریهای استان گلستان، موقتا تا تائید مستندات لازم به میزان سه برابر ظرفیت در هر یک از رشته های شغلی با لحاظ سهمیه های مربوط اعلام میگردد.

پذیرفته دگان می‏بایست مدارک لازم به شرح زیر را جهت تشکیل پرونده استخدامی و تطبیق با اطلاعات زمان ثبت نام ، به اداره کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان واقع در” گرگان-میدان بسیج- سایت اداری-ساختمان شماره یک استانداری گلستان- حوزه معاونت هماهنگی امورعمرانی-دفترامورشهری وشوراها – واحد اداری واستخدامی ” حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخه ۹۴/۰۴/۱۰ ارائه نمایند. ضمنا تاکید میشود عدم ارائه مدارک لازم تا تاریخ مذکور ، به منزله انصراف از استخدام تلقی میگردد.
مدارک لازم :
۱) اصل و رونوشت تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲) اصل و رونوشت تصویر تمامی صفحات شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات )
۳) اصل و رونوشت تصویر کارت ملی ( دورو پشت و روی کارت )
۴) اصل و رونوشت تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت غیرپزشکی
۵) اصل و رونوشت مستندات مربوط به فرزند شهید ، ایثارگری، خانواده ایثارگران
۶) سوابق پرداخت بیمه در شهرداریها ، سازمانهای وابسته و دهیاریها و سوابق غیررسمی دیگر دستگاههای دولتی
۷) مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی ( قهرمان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور ) تائید وزارت ورزش و جوانان
۸) اصل و رونوشت تصویرگواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین در پست آتش نشان راننده سنگین
۹) اصل و رونوشت تصویرگواهینامه رانندگی پایه دو برای رشته شغلی کاردان آتش نشان.
۱۰) مستندات مربوط به بومی بودن شهر ، شهرستان و استان ( شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی – مقطع تحصیلی داوطلب – همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح – سابقه پرداخت حق بیمه داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام )
۱۱) سه قطعه عکس ۴*۳ همانند عکس ارسالی از طریق سایت اینترنتی ثبت نام
همچنین زمان و مکان آزمون عملی (تست ورزشی) ؛ پس از بررسی مستندات و سوابق و مدارک پذیرفته شدگان آزمون تخصصی کتبی؛ متعاقبا به اطلاع پذیرفته شدگان عزیز خواهد رسید.
ضمنا به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند کارنامه مربوط به آزمون مذکور، از هفته آینده ( چهارشنبه مورخه ۹۴/۰۴/۱۰ ) در پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان قابل مشاهده و دریافت می باشد و در صورت اعتراض ، طبق دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج ( حداکثر تا تاریخ ۹۴/۰۴/۱۷ ) پس از ثبت در دبیرخانه استانداری گلستان، به دفتر امورشهری وشوراهای استانداری برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

استانداری گلستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری جلین، آق قلا، آزادشهر، مینودشت، بندرترکمن، گالیکش، سیمین شهر، علی آبادکتول، فاضل آباد از محل مجوز استخدامی شماره ۲۲۵/۹۳/۱۲۶۷۲ مورخ ۹۳/۹/۲۳ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و مجوز شماره ۵۲۸۴۶ مورخ ۹۳/۱۱/۲۹ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در نظر دارد تعداد ۱۸ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی و عمومی و عملی و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای مذکور به شرح زیر استخدام پیمانی نماید.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۷۰ نیروی آتش‌نشان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ۱۷۰ نیروی آتش‏نشان در گلستان استخدام می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا مروتی عصر امروز در جمع آتش‏نشانان استان گلستان به مناسبت هفتم مهرماه، روز ملی ایمنی و آتش نشانی، اظهار داشت: متاسفانه آتش‏نشانی‏های استان با کمبود نیرو مواجه هستند و به همین دلیل، پاسخگویی به حوادث و بحران ها برای آنها مشکل‏ساز شده است.

وی با بیان اینکه گلستان از استان‏های حادثه‏ خیز کشور محسوب‏ می‏شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه آتش‏نشانی‏های استان، فاقد استانداردهای جهانی هستند.

استفاده از نیروهای داوطلب مردمی هنگام بروز حادثه، ضروری است

نایب‏رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان یکی از استانداردهای جهانی را داشتن یک نیروی آتش‏نشان به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه این استاندارد در آتش‏نشانی‏های استان گلستان رعایت نشده است.

مروتی استفاده از نیروهای داوطلب مردمی را هنگام بروز حادثه، ضروری دانست و در همین زمینه، عملکرد سازمان‏های آتش‏نشانی گرگان و گنبدکاووس در جذب نیروهای داوطلب آتش‏نشان را مثبت ارزیابی کرد.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از این نیروهای داوطلب آموزش دیده، ضعف موجود در رابطه با کمبود نیروی انسانی متخصص را رفع می‏کند، اظهار داشت: استفاده از توان مردمی برای انجام بخشی از کارها، از سیاست‏های دولت تدبیر و امید است و آتش‏نشانی‏های استان گلستان نیز از این فرصت استفاده کنند.

شهرداری‏ها برای آتش‏نشانی‏ها ردیف بودجه تعریف کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه طبق استانداردهای جهانی به ازای هر یکهزار نفر جمعیت باید از یک داوطلب آتش‏نشانی استفاده شود، گفت: در این زمینه نیازمند همت بیشتر مسئولان و آگاهی‏رسانی به مردم درباره لزوم فراگیری آموزش‏های تخصصی آتش‏نشانی هستیم.

مروتی تصریح کرد: با وجود تمامی کاستی‏ها، اطمینان ناشی از ایثارگری‏های نیروهای آتش‏نشان، هنگام بروز حادثه، امید را در دل مردم زنده نگه داشته است.

وی، هفتم مهرماه را فرصتی دانست برای تقدیر از کسانی که با جانفشانی و رشادت‏های خود، درس ایثارگری و رشادت را به دیگران آموزش می‏دهند.

نایب‏رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه آتش‏نشانی‏های استان گلستان با کمبود بودجه و یا با مشخص نبودن ردیف بودجه مواجه هستند، متذکر شد: شهرداری‏های استان از سال آینده در ردیف‏های بودجه خود ردیف خاصی را نیز به آتش‏نشانی‏ها اختصاص دهند

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها