جذب ۱۰۰۰ معلم نهضتی لرستان در مدارس تهران

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به جذب بیش از هزار معلم نهضتی این استان در مدارس تهران گفت: ۳۰۰ نفر را هم در شهرهای مختلف لرستان به کار گرفتیم.
به گزارش بازارکار به نقل از مهر، هاشم دالوند در نشست با خبرنگاران با اشاره به جذب معلمان نهضتی اظهار داشت: با وجود بیش از ۵ هزار معلم نهضتی بعد از استان سیستان و بلوچستان دومین استان هستیم که بیشترین مربی نهضتی را داریم.
وی با بیان اینکه پس از تصویب و ابلاغ قانون به کارگیری نیروهای نهضتی ۳۴۰۰ پرونده جذب را بررسی کرده‌ایم که مشمول این قانون می‌شدند، تصریح کرد: ۳ هزار پرونده معلمان نهضتی مورد تایید کارشناسان و کارگروه استان و وزارت واقع شد و از این جهت از افتخارات لرستان بود که بدون تخلفات اداری و پرونده‌ای فرآیند رسیدگی و ارائه پرونده معلمان انجام شد.
معاون نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه پس از بررسی اعتراضات احتمالی نیز ۲۰۰ پرونده را به تهران بردیم که حدود ۱۱۰ نفر دیگر برای جذب تایید شدند، افزود: ۲۰۰ پرونده دیگر هم تشکیل داده‌ایم که در حال بررسی و ارائه به سازمان است.
دالوند با اشاره به اینکه حدود ۱۴۰۰ پرونده را به تهران ارسال کردیم چراکه این استان نیازمند به نیروی انسانی بود، گفت: عمده این افراد به کارگیری شدند به جز کسانی که مدرک تحصیلی فوق دیپلم داشتند.
وی با بیان اینکه بیش از هزار نفر از معلمان نهضتی لرستان در مدارس تهران به کارگیری شدند، تصریح کرد: در لرستان هم ۳۰۰ نفر را در الیگودرز، ازنا، دورود، سیلاخور، بروجرد و اشترینان به کارگیری کردیم.
معاون نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: به مابقی نیروها نیز نیاز داریم اما اعتبار لازم برای به کارگیری این معلمان را نداریم و طی سال‌های آتی به کارگیری خواهند شد.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها