جذب پزشک متخصص در مناطق محروم در دستور کار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: جذب پزشک متخصص در مناطق محروم در اولویت کاری ما قرار دارد.
خبرگزاری فارس: جذب پزشک متخصص در مناطق محروم در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، سید حبیب‌الله موسوی‌بهار پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: طرح تحول سلامت، اتفاق بزرگی در حوزه بهداشت و درمان کشور بود که در راستای فرمایش مقام معظم رهبری محقق شد.
وی گفت: طرح تحول نظام سلامت به صورت آزمایشی در ۴۵ روز اجرا می‌شود که در ۱۵ روز نخست اجرای این طرح در بیمارستان‌های مجری طرح در استان، تعداد ۷ هزار و ۷۲۰ بیمار بستری ترخیص شده و یارانه سلامت دریافت کرده‌اند.
رئیس علوم پزشکی همدان با بیان اینکه سطح تخصص و میزان علم در حوزه پزشکی بسیار بالا رفته، افزود: خدمت‌رسانی به مردم نیز هر روز بهتر و مطلوب‌تر می‌شود.
وی با بیان اینکه سهم مردم و سهم بیمه‌ها مشخص است، در ادامه بیان کرد: در استان همدان امکانات پزشکی و بهداشتی ـ درمانی به اندازه کافی موجود است به طوری که در این حوزه هیچ مشکلی نداریم.
موسوی‌بهار با بیان اینکه پزشکان همدان و کبودراهنگ از رتبه‌های برتر کشوری برخوردارند، گفت: جذب پزشک متخصص در مناطق محروم در اولویت کاری ما قرار دارد که در این راستا باید شهرستان کبودراهنگ را از نظر پزشکی و ارائه امکانات ویژه ببینیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: به منظور اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت در کل کشور ۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه در یک دوره ۴۵ روزه یک‌هزار و ۲۰۰ بیمار در کبودراهنگ پذیرش شده‌اند، گفت: ۳۰۰ میلیون تومان به بیمارستان امام رضا (ع) برای اجرای این طرح پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در سال ۹۲ شهرستان کبودراهنگ بالاترین تخصیص اعتبار را به خود اختصاص داده، اظهار داشت: ۳۴۲ میلیون تومان در بخش عمرانی هزینه شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در بخش عمرانی نیز ۱۰۰ میلیون تومان مازاد بر سقف تعیین شده پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: در بخش جاری نیز تا پایان امسال، یک‌میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه اختصاص می‌یابد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها