جذب نیرو در شهرداری های بوشهر باید با مجوز و قانونی باشد

مهرداد ستوده روز یکشنبه در نشست با شهرداران و دهیاران شهرستان بوشهر افزود: با توجه به تکمیل نشدن بوستان های امید در روستاهای شهرستان بوشهر و ضرورت تکمیل و ساماندهی آنها دفتر امور روستایی علاوه بر لحاظ تدابیر لازم باید شرایط را برای بهره برداری از طرح ها در زمان مناسب فراهم کند.
وی در ارتباط با کاهش مصرف آب بیان کرد: با هدف صرفه جویی در مصرف آب شهرداری و دهیاری های این استان آب فضای سبز را از شرب تفکیک کنند.
ستوده ادامه داد: در این ارتباط باید برای استفاده از شیوه های صحیح آبیاری و هوشمندسازی آن در فضای سبز اقدام های مناسب و لازم صورت گیرد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: با توجه به کمبود منابع آب استان برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در آب و برق مقرر شد دفتر امور روستایی با تشکیل نشست های مشترک با حضور کارشناسان و بخشداران و دعوت از فعالان آب راهکارهای جلوگیری از هدر رفت آن را احصا و برای اقدام لازم به بخشداری ها و دهیاری ها ارسال کند.
ستوده گفت: به منظور ایجاد فضای مناسب و ایمن سازی برای ورزش و تحرک و ایجاد نشاط و شادابی شهرداری های استان بوشهر باید نسبت به مکان یابی و احداث جاده سلامت در شهرها اقدام کند.
وی افزود: همچنین شهرداری بوشهر با هدف ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز محلات جنوبی این شهر نسبت به تهیه طرح پارک ۲۰ هکتاری اقدام و هماهنگی و تامین اعتبار لازم آن را به استانداری اعلام کند.
ستوده یادآور شد: با توجه به زیرساخت های پارک لیان برای استفاده شهروندان و انجام برخی هزینه ها در سنوات گذشته شهرداری بوشهر باید تهیه طرح و شروع عملیات اجرایی آن را در دستور کار قرار دهد.
وی افزود: همچنین با توجه به نبود فضای مناسب برای شنای بانوان در ساحل بوشهر و ضرورت احداث پلاژ بانوان شهرداری این شهر در مدت یکماه نسبت به مکان یابی، مطالعه و برآورد ریالی پلاژ بانوان اقدام و نتیجه را برای طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به استانداری اعلام کند تا با توجه به قول استاندار مبنی بر تامین و تخصیص ۵۰ درصد اعتبار نسبت به احداث پلاژ بانوان بوشهر اقدام شود.
ستوده، در ارتباط با شهرداری چغادک گفت: برای افزایش سرانه فضای سبز عمومی و به منظور احداث پارک چند منظوره در شهر چغادک و سایر طرح های تفریحی و گردشگری این شهر اداره های کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان باید در زمینه واگذاری اراضی مورد نیاز به شهرداری چغادک مساعد و همکاری کنند

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها