جذب نیرو در شهرداری بر اساس شایسته سالاری

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: قبل از عید ۱۵۰ نفر درخواست بازنشستگی پیش از موعد و در سال جاری ۳۵۰ نفر از کارکنان بازنشستگی پیش از موعد داشتند، بنابراین۵۰۰ نفر تا پایان سال جاری از بدنه شهرداری خارج خواهند شد و جذب نیروهای جدید در راستای شایسته سالاری اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمود حسینی صبح امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان شامل پنج اداره نگهداشت و انتصاب، اداره رفاه تعاون و ورزش، اداره برنامه ریزی و مهندسی شغل، اداره دبیرخانه و بایگانی  اداره بهداشت و سلامت است.

وی افزود: اگر قرار است لوکوموتیو شهر اصفهان به حرکت درآید، باید این لوکوموتیو توسط پرسنل که سرمایه های انسانی سازمان هستند، حرکت کند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: این اداره در راستای ایجاد انگیزش و ارزش گام‌هایی بر می دارد، نخستین گام تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی و قراردادی شهرداری است، سال گذشته مکاتباتی در این راستا انجام گرفت  و ۲۵ اسفندماه را برای ثبت نام تبدیل وضعیت اعلام کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: در بخشنامه ای که از سازمان شهرداری ها ابلاغ شد، متأسفانه ۹۷۰ نفر از کارکنان شهرداری به دلیل اینکه در شرکت های تابعه شهرداری به صورت قراردادی هستند، شامل حال این تغییر وضعیت نمی‌شدند از این رو مکاتباتی با استاندار، مدیر کل شهری استانداری و سایر مسئولان انجام شد که فعلا این تصمیم منتفی شده است، اما از حرکت نایستادیم و امسال برنامه گزینش ۲۰۰ نفر از کارمندان شهرداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: به دنبال سیاست شهرداری مبنی بر انتصاب بانون در پست های مدیریتی، سه نفر از مدیران از بین بانوان انتخاب شدند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: قبل از عید ۱۵۰ نفر درخواست بازنشستگی پیش از موعد و در سال جاری ۳۵۰ نفر از کارکنان بازنشستگی پیش از موعد داشتند، بنابراین۵۰۰ نفر تا پایان سال جاری از بدنه شهرداری خارج خواهند شد و جذب نیروهای جدید در راستای شایسته سالاری اتفاق می‌افتد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. یاسین گفت:

    کجا باید پیگیر باشیم؟الان میشه به شهرداری رفت و فرم پر کرد؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها