جذب نیرو درپالایشگاه شازند بدون اعلام‌عمومی

پالایشگاه امام خمینی شازند که به تازگی مجوز جذب یکصد نیرو در قالب قرارداد تامین اجتماعی را از مقامات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی را اخذ کرده، بدون اعلام عمومی آزمون عمومی برگزار کرده است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه عطر یاس در استان مرکزی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد مدیریت پالایشگاه امام خمینی شازند، در اقدامی عجیب بدون چاپ آگهی و اطلاع رسانی عمومی به شهروندان استان ، طی روزهای  پنجشنبه و جمعه اقدام به برگزاری آزمون کتبی در میان افرادی کرده که از طرق  غیر رسمی از موضوع مطلع شده و اقدام به ارسال مدارک خود به پالایشگاه شازند کرده بودند.
بسیاری از خانواده ها و افرادی که از معضل بیکاری رنج می برند و از لابی یا رابطه برای معرفی خود برای این آزمون پنهانی برخوردار نبوده اند در انتظار پاسخ مسوولان این پالایشگاه هستند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. محمدرضا گفت:

    سلام
    چرا باید بنده جوان بومی شازند با مدرک فوق لیسانس و داشتن ده سال سابقه کار و بیمه در پالایشگاه شهر خودم اشتغال نداشته باشم و بیکار باشم . بگم خدا پدر کی رو بیامرزه ….!!

  2. محمد گفت:

    من و پسرم کاملا از این موضوع و جذب بی ضابطه ان بعد آزمون خبر شدیم همه سکوت کردن فرمانداری استانداری اداره کار شازند و…….

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها