جذب نیرو بدون مجوز در شهرداری بوشهر

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست علنی شورا گفت: شهرداری بوشهر ۱۲ نیروی مامور به خدمت از شهرداری‌های استان در شهرداری این شهر و سازمان‌های تابعه را بدون مجوز و غیرقانونی جذب کرده است.

طاهره شمشیری بوشهر افزود: در این ارتباط چندی پیش نیز هشدار ورود قابل توجه نیرو‌های مامور به خدمت به شهرداری بوشهر ارائه شد، ولی توجهی به آن نشد.

وی یادآورشد: با این وجود بر اساس گزارش‌ها و مستندات موجود امسال ۱۲ نیروی مامور به خدمت از دیگر شهرداری‌های استان بدون مجوز جذب شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های وابسته شده اند.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر اظهارداشت: در حالی که استخدام و بکار گیری نیروی جدید در شهرداری‌ها به استناد آئین نامه‌ها و احکام اداری ممنوع است و ۷۰ درصد کارکنان باسابقه شهرداری بندر بوشهر قراردادی هستند جذب ۱۲ نیروی یاد شده و قرار گرفتن آن‌ها در پست‌های استخدامی خلاف قانون و ظلم و جفا در حق سایر کارکنان زحمتکش شهرداری است.

شمشمیری گفت: این استخدام‌ها در نهایت نتیجه‌ای جز فربه‌تر شدن بدنه شهرداری و افزایش هزینه‌ها ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر گفت: در صورت عدم جلوگیری از این امر یا ادامه این روند، مستندات لازم در اختیار مقام‌های ذی‌صلاح و افکار عمومی قرار داده می‌شود، زیرا پذیرش اینگونه نیرو در هیچگونه قاعده تعاملی نمی‌گنجد.

شمشیری ادامه داد: ارتقا سطح بهره‌وری در شهرداری، هدف اصلی است و برای تحقق این امر باید کارآفرینی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: در خیابان مطهری (باغ زهرا) به سبب وجود چند مرکز تجاری و اداری شاهد گره ترافیکی بسیار شدید هستیم که در این راستا باید نسبت به احداث پاریکنگ طبقاتی در این محدوده اقدام شود.

کیوان هاشم‌زاده ادامه داد: ایجاد فضای سبز و تفریحی در محلات تنگک نیز یکی از دغدغه‌های جدی اعضای شوراست که با پیگیری‌های انجام شده مراحل آخر واگذاری چهار هکتار زمین به شهرداری بوشهر در حال انجام است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها