جذب “معاون فناوری مدارس” از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شهیدرجایی

معاون آموزش‌متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با بیان‌اینکه اگر مجوز استخدام به آموزش وپرورش داده‌شود، برای تامین نیروهای‌جدید معاون‌فناوری اقدام‌خواهیم‌کرد، گفت: اولویت جذب نیروی معاون فناوری با فارغ التحصیلان رشته‌های رایانه شامل برنامه نویسی، سخت افزار و نرم افزار است و یا از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی استفاده خواهیم‌کرد.
ابراهیم سحرخیز در حال حاضر در خصوص ایجاد پست معاون فناوری در مدارس پیش بینی های لازم صورت گرفته و برخی از مدارس، معاون فناوری دارند. وی با بیان‌اینکه در ضوابط درجه‌بندی مدارس که براساس آن نیروی انسانی تخصیص پیدامی‌کند، ۲ سمت و پست سازمانی در سطح مدارس دراین خصوص تعریف شده است، ادامه داد: معاون اجرایی، یکی از این پست هاست که باید با حداقل‌های کار با رایانه آشنایی کافی داشته باشد.
معاون‌آموزش‌متوسطه وزارت‌آموزش‌وپرورش افزود: معاون‌فناوری دومین‌پستی است که در سطح‌مدارس تعریف‌شده‌است و وظیفه نگهداری و پشتیبانی‌فنی تجهیزات‌رایانه‌ای، سیستم های هوشمند و آزمایشگاه ها را به‌عهده‌دارد.
معاون فناوری در چارت درجه بندی مدارس روستای و شهری تعریف شده است
سحرخیز با بیان اینکه تقریبا در رابطه با معاون فناوری در سطح مدارس با مشکل خاصی مواجه نیستیم، اضافه کرد: در بازنگری که در چارت درجه بندی مدارس روستایی و شهری داشتیم، معاون فناوری برای دبیرستانها و هنرستانها از ۲ سال پیش تعریف شده است.وی درباره نحوه جذب این نیروها گفت: درحال حاضر از نیروهای موجود آموزش وپرورش که رشته های تحصیلی شان رایانه (سخت افزار، نرم افزار) بوده است و یا به طور تجربی کار با رایانه را آموخته اند، استفاده شده است.
در صورت وجودمجوز، معاون فناوری مدارس را از طریق برگزاری آزمون اقدام می کنیم
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش با بیان اینکه اگر مجوز استخدام به آموزش و پرورش داده شود، برای تامین نیروهای جدید معاون‌فناوری اقدام خواهیم‌کرد، خاطرنشان‌کرد: اولویت جذب نیروی معاون فناوری با فارغ‌التحصیلان رشته‌های رایانه شامل برنامه نویسی، سخت افزار و نرم افزاراست و یا از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی استفاده خواهیم کرد. وی با بیان اینکه درحال حاضر تعدادی بورسیه داریم که در شهیدرجایی مشغول به تحصیل هستند، تصریح‌کرد: از آنجایی که دانشگاه شهیدرجایی، به تربیت دبیرفنی می‌پردازد، از فارغ التحصیلان رشته‌های مربوط به رایانه در سطح دبیرستان ها و هنرستانها استفاده خواهدشد تا خلاء موجود در بحث معاون فناوری را برطرف کنند.
سحرخیز در پایان با بیان اینکه این برنامه درنظرگرفته شده است، اما زمان بر است، تاکیدکرد: زمان نیاز است تا دانشجویان بورسیه شهیدرجایی فارغ‌التحصیل شوند، اما اگر مجوز استخدام داشته‌باشیم، از طریق آزمون نیرو جذب‌خواهیم کرد.
منبع : پانا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها