جذب سرباز محیط‌بان در قم با هدف جبران کمبود نیروی انسانی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: جذب سرباز محیط‌بان با هدف جبران کمبود نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.
محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌ریزی با هدف تقویت توان اجرایی در امر نظارت و پایش حوزه‌های زیست محیطی اظهار داشت: جذب سرباز محیط‌بان با هدف جبران کمبود نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: مشارکت فعال و تعامل همه‌جانبه ساکنان بومی با همیاران محیط زیست موجب بهبود وضعیت پایش و کاستن از خطراتی می‌شود که محیط زیست را تهدید می‌کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم توسعه پاسگاه‌های محیط‌بانی بخش‌های مختلف قم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: احداث این پاسگاه‌ها در مناطقی همچون کرمجگان و فردو موجب کنترل بهتر این بخش‌ها از نظر زیست محیطی خواهد شد.
وی ادامه داد: پاییز و زمستان فصل جفت‌گیری پرندگان مهاجر است و به همین دلیل نیازمند کنترل بیشتر و برخورد با متخلفان هستیم.
رکنی خاطرنشان کرد: شناسایی و ابلاغ بیش از ۱۵ فقره اخطاریه زیست محیطی به چاه‌های غیرمجاز و آلاینده زغال روستای صرم، پیگیری قضایی پرونده شکار غیر مجاز در منطقه، آغاز طرح تفکیک از مبدا روستای ویریچ، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین آلودگی هوا، فیلمبرداری و سرشماری ماهانه حیات وحش و افزایش گشت‌های محیط‌بانان در منطقه از جمله اقدامات یک ماه اخیر سر محیط‌بانی بخش‌های مختلف در قم به شمار می‌رود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها