جذب آتش نشان در شهرداری های گلستان ، اردبیل و برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهروز ابوالفتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برازجان در راستای ارائه خدمات به شهروندان از تمام توانمندی و ظرفیت موجود بهره می‌برد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف مهم‌ترین اولویت این سازمان است که با حمایت و پشتیبانی مسئولان شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر به اهداف خود دست پیدا می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری برازجان از استخدام ۲۶ نفر در آتش‌نشانی برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: چارت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان در وزارت کشور مصوب شده که تعداد ۲۶ نفر پس از موفقیت در آزمون‌های ورودی به استخدام این سازمان در می‌آیند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد سومین ایستگاه آتش‌نشانی برای سرویس دهی بهتر به شهروندان گفت: بر اساس مجوز صادر شده، چهار نفر زن و ۲۲ نفر مرد و ۸۳ پست سازمانی به مجموعه آتش‌نشانی اضافه خواهد شد.

ابوالفتحی تاریخ برگزاری آزمون ورودی را ساعت ۱۰صبح روز یکم خرداد ماه سال جاری ذکر و تصریح کرد: شروع ثبت نام از روز یکم اردیبهشت امسال به مدت ۲ هفته خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارت ورود به جلسه از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه از طریق سایت استانداری بوشهر صادر می‌شود. این آزمون به‌صورت کشوری برگزار شده و محل انجام آزمون روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

جذب ۲۳ آتش نشان در شهرداری استان گلستان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از برگزاری آزمون استخدامی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی در برخی از شهرداریهای استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا چراغعلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: مجوز لازم برای جذب تعداد ۲۳ نفر در شهرداریهای جلین، آق قلا، آزادشهر، مینودشت، بندرترکمن، گالیکش، سیمین شهر، علی آبادکتول، فاضل آباد از سوی معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اخذ شده است که پس از کسر سهمیه ایثارگران ، در نهایت این آزمون برای جذب تعداد ۱۸ نفر برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام این آزمون از روز سه شنبه اول اردیبهشت ماه سالجاری آغاز خواهد شد و متقاضیان میتوانند جهت ثبت نام در این آزمون از طریق سایت استانداری گلستان اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: براساس دستورالعملهای مربوطه این آزمون هم دارای آزمون تخصصی کتبی و هم دارای مرحله عملی است که پس از برگزاری آزمون تئوری و اعلام نتایج به تعداد ۳ برابر ظرفیت ، آزمون عملی و در نهایت پذیرش نهائی تعداد مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون برای دو رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین برگزار خواهد شد گفت: جزئیات و شرایط دقیق، انشاء الله پس از نشر آگهی استخدام به اطلاع متقاظیان و داوطلبین عزیز خواهد رسید.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با توجه به حساسیت و اهمیت کار نیروهای شاغل در بخش آتش نشانی و ارتباط مستقیم آن با امنیت و جان مردم ، انشاء الله شاهد جذب نیروهای توانمند و شایسته ای در این حوزه باشیم.

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

۷۰ نیروی جدید جذب در آتش نشانی اردبیل می شوند

آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ۷۰ نفر نیروی جدید در آتش نشانی مرکز استان جذب خواهند شد.

فضیلت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت نیروهای این نهاد اجرایی به فعالیت ۹۸ نیروی عملیاتی و حرفه ای در پنج ایستگاه آتش نشانی اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر در صورتی که ماموریت های آتش نشانی به خود شهر اردبیل محدود شود ما کمبود نیرو نداریم اما با توجه به حضور در ماموریت های دیگر نیاز است نفرات جدید استخدام شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از مساعدت شهرداری و شورای شهر اردبیل برای جذب نیروی جدید گفت و تاکید کرد: امسال ۷۰ نفر به نیروهای فعلی اضافه خواهند شد.

به گفته ابراهیمی ۴۰ مامور آتش نشانی، ۲۰ نفر امدادگر، شش غواص و چهار کارشناس فنی بر اساس فراخوانی که طی ماه های آتی منتشر می شود جذب خواهند شد.

وی فعالیت در آتش نشانی را مسئولیت خطیری دانست که شامل سه شاخصه ایثار، صبر و صداقت است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با بیان اینکه آتش نشانی جزو مشاغال سخت و زیان آور است، افزود: آتش نشانان بعد از ۲۰ سال خدمت باز نشسته می شوند.

ابراهیمی با تاکید به اینکه در آتش نشانی تعطیلی و فراغت از کار وجود ندارد، اضافه کرد: با وجود اینکه آتش نشان یک روز در خدمت و دو روز در استراحت است هر زمان شیفت وی اعلام شود باید در صحنه حادثه حضور یابد.

وی در خصوص جذب یا عدم جذب آتش نشان زن افزود: متاسفانه بر خلاف قابلیت های زنان در این حرفه فرهنگ مناسبی در شهر اردبیل نسب به به کار گماری آتش نشان زن حاکم نیست.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تاکید کرد: در حال حاضر در گروه آتش نشانان افتخاری این شهر ۱۵۰ زن و ۶۶۰ مرد آموزش دیده اند، اما در عملیات حرفه ای به ندرت از نیروهای زن استفاده می شود

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها