جدول رفع نقص و چگونگی توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی

۱- آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۸۹ در شش نوبت صبح و عصر پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه ۸۹ در سراسر کشور برگزار می شود.

داوطلبان این آزمون می توانند از ساعت ١١ صبح امروز، دو شنبه ۸۹/۲/۲۰، با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
تذکر : ۱ دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان پذیر خواهد بود.
تذکر : ۲ داوطلبان می بایست علاوه بر کارت ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه نمایند.
۲- چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه نمودند لازم است در تهران مطابق جدول شماره (۱) (مندرج در ادامه مطلب) و در خارج از تهران به آدرس محل واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه و نسبت به رفع نقایص موجود اقدام نمایند(آدرس کلیه واحدهای مجری در دفترچه راهنمای آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۸۹ درج شده است).
۳- زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه از امروز دو شنبه ۸۹/۲/۲۰ الی چهارشنبه ۸۹/۲/۲۲(صبح ها از ساعت ٨ الی ۱۳ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۴ الی ١٨) می باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها