ثبت نام میان پایه مدارس شاهد آغاز شد

سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام متقاضیان میان پایه برای ورود به مدارس شاهد از امروز(یکشنبه) آغاز شده و افراد تا دهم مرداد ماه می توانند با مراجعه به مدارس شاهد مورد نظر خود فرم های مربوطه را تکمیل کنند .

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، محمدرضا رزاقی اظهار داشت: پس از بررسی در صورت دارا بودن امتیاز لازم و تایید مدیر مدرسه، منطقه و استان ثبت نام نهایی دانش آموزان متقاضی انجام می شود .

وی با بیان اینکه امتیازبندی های تعیین شده برای دانش آموزان ورودی به مدارس شاهد و میان پایه هیچ تفاوتی ندارد، افزود: نمرات سال قبل دانش آموزان میان پایه برای ورود به این مدارس نیز محاسبه می شود .

سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، ظرفیت پذیرش برای هر کلاس را حداکثر ۳۰ نفر ذکر کرد و گفت: در مجموع یکهزار و ۳۵۰ مدرسه شاهد با حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ کلاس درس در سراسر کشور فعالیت دارند .

رزاقی با بیان اینکه سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ در مجموع ۳۷۳ هزار و ۲۳۱ نفر در مدارس شاهد تحصیل کرده اند، افزود: این تعداد شامل ۱۷۳ هزار و ۲۳ دانش آموز دوره ابتدایی، ۱۰۳ هزار و ۶۶۳ دانش آموز دوره متوسطه اول و ۹۶ هزار و ۵۴۵ دانش آموز دوره متوسطه دوم بوده است .

وی ادامه داد: مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ افزایش پذیرش نخواهد داشت و صرفا از آنجا که ممکن است دانش آموزان در پایه های مختلف جابجا شده و به مدرسه دیگری بروند، ظرفیت برای پذیرش دیگر دانش آموزان در میان پایه خالی خواهد شد .

سرپرست اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در تشریح شرایط پذیرش دانش آموزان برای ورود به مدارس شاهد بیان داشت: ثبت نام فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد و شاهد به صورت قطعی و ثبت نام دیگر متقاضیان اعم از فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد، نوه شهید، خواهرزاده و برادرزاده شهید و رزمنده، نیروهای نظامی و انتظامی و حافظان قرآن کریم و متقاضیان عادی نیز ابتدا به صورت موقت و درصورت دارا بودن امتیاز و شرایط لازم قطعی خواهد شد .

رزاقی با بیان اینکه به طور معمول ابتدا پس از بررسی سه برابر ظرفیت، پیش ثبت نام انجام می شود، اظهار داشت: تراکم دانش آموزان مدارس شاهد در تهران بیشتر در منطقه ۵ است زیرا تعداد بیشتری از جانبازان و خانواده شهدا در این منطقه سکونت دارند .

وی در خصوص ثبت نام ورودی پایه های اول ابتدایی، هفتم و نهم نیز گفت: ثبت نام ورودی پایه اول ابتدایی سوم تا پانزدهم خرداد، پایه هفتم اول تا چهاردهم تیر و پایه دهم هفتم تا بیستم تیر ماه انجام شد

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها