ثبت نام متقاضیان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فروردین پایان می یابد

به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان فارس، سید عبد النبی نجیبی افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با هدف گسترش خدمات الکترونیک قضایی زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت متقاضیان واجد شرایط تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در حوزه های قضایی استان را فراهم ساخته است.
وی ادامه داد: متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری سی و یکم فروردین ماه از طریق مراجعه به سایت www.adliran.ir مراحل ثبت تقاضای خود را انجام دهند.
معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس با بیان اینکه اطلاعات در مورد شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ در تارنمای فوق اعلام شده است، بیان کرد: همه مراحل ثبت نام اولیه از طریق سایت www.adliran.ir انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری و تماس تلفنی متقاضیان نیست.
نجیبی اظهار داشت: مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت نام برعهده متقاضی است و در صورت مغایرت اطلاعات به تقاضای داوطلب ترتیب اثر داده نخواهد شد.
وی ادامه داد: پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام، صلاحیت متقاضیان بررسی و در صورت پذیرفته شدن اقدامات بعدی پذیرفته شدگان از طریق سامانه www.adliran.ir اطلاع رسانی خواهد شد.
وی اضافه کرد: تنها اطلاعیه های منتشر شده در سایت www.adliran.ir معتبر است و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه غیر قابل استناد است.
پیش از این نیز فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در حوزه های قضایی استان فارس اعلام شد که در دوره اخیر در راستای تکمیل ظرفیت تا سی و یکم فروردین ماه مهلت ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط فراهم شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها