ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی از امروز آغاز شد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ رشته‌های علوم پزشکی از امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ آغاز شد و تا یکشنبه ۱۳ اسفند ادامه دارد، این ثبت نام فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

زمان تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی از ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۷ اعلام شده است.

دانشجویان ترم آخر تنها در صورتی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ فارغ التحصیل شوند مجاز به شرکت در آزمون هستند، همچنین دانـش‌آموختگـان مقطـع کارشناسـی ارشـد، چنانچـه در مقطـع کارشناسـی ارشـد مـذکور از آمـوزش رایگـان برخوردار بوده و مجددا با مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خـود متقاضـی شـرکت در سایر رشته‌های این آزمون باشند، در صورت قبولی در رشته محل‌هـایی کـه تحصـیل در آنهـا رایگـان است، ملزم به پرداخت شهریه هستند، در صورتی که در مرحله ارشد قبلی از آموزش رایگان برخوردار نبوده‌اند، در صورت پذیرش در رشته محل‌هـای رایگان، ملزم به پرداخت شهریه نخواهند بود.

گفتنی است؛ داوطلبــان رشــته‌هــای پیراپزشــکی مشــمول طــرح نیــروی انســانی، مــی‌تواننــد صــرفا یک بار در دوران دانشجویی یا در اولین آزمون بعد از فراغت از تحصیل در آزمون مربوطه اعم از رشته مـرتبط و غیـر مـرتبط شـرکت کنند. مضـافا اینکه در صورت پذیربته شدن در آزمـون مـذکور، تعهـدات مربـوط بـه طـرح نیـروی انسـانی مقطـع کارشناسی کماکان به قوت خود باقی است.

همچنین اگر این افراد طرح نیروی انسانی را شـروع کـرده باشـند در صـورت قبـولی در آزمـون، بـا دانشـگاه محل انجام خدمت تسویه حساب کرده و ادامه طرح به بعد از اتمام تحصیل موکول می‌شود.

انتهای پیام/

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان در کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها