ثبت‌نام حدود ۵ هزار نفر در آزمون استخدامی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در نخستین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور تا روز پنج‌شنبه مهلت دارد، گفت: تا صبح امروز ۴ هزار و ۹۰۰ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.
خبرگزاری فارس: ثبت‌نام حدود ۵ هزار نفر در آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در نخستین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور که از روز دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است، تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۵ بهمن مهلت دارد.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: داوطلبانی که برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند می‌توانند تا پایان مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دفترچه راهنما و در صورت واجد شرایط بودن،‌ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند هم می‌توانند با مطالعه دفترچه جدید و اصلاحات موجود در صورت لزوم برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

به گفته توکلی، تعداد ۹۱۳ نفر از متقاضیان واجد شرایط از طریق آزمون کتبی در دو حیطه عمومی و تخصصی، مصاحبه استخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب می‌شوند.

نخستین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه ۲۱ اسفندماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها