ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان فردا آغاز می‌شود

ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان فردا آغاز می‌شود نصر: دبیر شورای سیاست‌گذاری اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌ بنیان گفت: ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان فردا آغاز می‌شود.
به گزارش نصر به نقل از فارس، محمدحسین قمری دبیر شورای سیاست‌گذاری و سرپرست اجرایی اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در نشست خبری که در معاونت عملی و فناوری ریاست‌ جمهوری برگزار شد، بیان داشت: فرایند طراحی این آزمون از سال ۹۵ شروع شده است.
وی ادامه داد: شرکت فن‌آور که مجری برگزاری این آزمون است رویدادهای خود را سالیانه در شریف برگزار می‌کرد اما پاسخگوی این حجم نیاز نبود؛ لذا یک شورای سیاست‌گذاری از دستگاه‌های مختلف ایجاد شده است.
قمری با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در این آزمون از فردا آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: ثبت‌نام این آزمون تا ۲۶ شهریور ادامه دارد؛ لذا داوطلبان می‌توانند از میان ۲۶۶ عنوان شغلی هر کدام را که مهارت بیشتری دارند اقدام به ثبت‌نام کنند.
دبیر شورای سیاست‌گذاری اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌ بنیان گفت: این آزمون در چند مرحله برگزار خواهد شد؛ مرحله اول ثبت‌نام اینترنتی است که در شهریور ماه آغاز می‌شود، مرحله دوم برگزاری آزمون مرحله اول به صورت نیمه متمرکز و اینترنتی در هفته آخر مهرماه و اوایل آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. مرحله سوم اعلام نتایج در آذر ماه است که به احتمال قوی بین ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار نفر تا این مرحله پذیرفته خواهند شد.
وی در ادامه مراحل آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان بیان داشت: مرحله بعدی برگزاری آزمون مرحله دوم به صورت مصاحبه حضوری از دی ماه تا اسفند ۹۶ در تهران و ۵ استان خراسان رضوی،‌ آذربایجان، اصفهان، هرمزگان و خوزستان است و درنهایت پذیرفته شدگان که تقریبا شامل ۵ هزار نفر می‌شوند به شرکت‌ها معرفی می‌شوند.
قمری با اشاره به وجود ۸۰ هزار شرکت خصوصی و صنعتی در کشور تصریح کرد: ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی WWW.INRE.IR انجام می‌شود که شامل مراحل ثبت‌نام، وارد کردن اطلاعات، وارد کردن سوابق و انتخاب مشاغل مورد تقاضا می‌شود. شرکت در این آزمون محدود به مدرک تحصیلی نمی‌شود و شرکت‌ کنندگان می‌توانند از بالاترین مدارج علمی تا کمترین مدرک تحصیلی در این آزمون شرکت کنند.
وی درمورد نوع سوالات و منابع نیز خاطرنشان کرد: رفتار عمومی (شخصیت شناسی، رفتار تخصصی، هوش، فهم اجتماعی، زبان) دانش عمومی و خصوصی است و منابعی نیز شامل دفترچه‌های کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، آزمون‌های استخدامی سازمان‌ها، مشورت با متخصصین رشته‌های شغلی و مشورت با نمایندگان صنایع،‌شرکت‌های خصوصی و دانش‌ بنیان است.
دبیر شورای سیاست‌گذاری اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌ بنیان گفت: در مرحله حضوری یک بحث راستی‌ آزمایی و بخش دیگر مهارت‌سنجی است. شرکت فن‌آور در سه سالی که کار کرده در بخش خصوصی هم مشتری داشته است.
قمری با تاکید بر اینکه برای نخبگان بنیاد ملی در این آزمون تفکیکی وجود ندارد عنوان کرد: مشاغل مورد نیاز شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در این آزمون براساس حوزه شغلی به ۸ بخش اجرایی و فنی،‌ بهداشت،‌ درمان و مراقبت، خدماتی رفاهی و آموزشی، طراحی، رسانه‌‌ای، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، کارشناسی  و مهندسی، مالی،‌حقوقی و اداری همچنین مدیریتی دسته‌بندی شده است.
دبیر شورای سیاست‌گذاری اولین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌ بنیان در مورد شرایط شرکت در آزمون تصریح کرد: شرایط شرکت در آزمون شامل اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون جمهوری اسلامی، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی، داشتن تابعیت ایران، عدم اشتهار یا اتکا به اعمال خلاف شغلی و تحصیلی، برخورداری از توانایی جسمی و روانی و داشتن حداقل ۱۸سال سن است

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها