ثبت‌نام آزمون جذب نیرو در سازمان تأمین‌اجتماعی از فردا انجام می‌شود

مدیرکل امور اداری سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در آزمون جذب نیرو از تاریخ ۹ مهر آغاز و تا ۱۶ مهر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین به نشانی www.sso.ir و www.tamin.ir انجام خواهد شد.
به گزارش موج، مهدی نوروزیان با اعلام این خبر اظهار داشت: شرط سنی شرکت‌کنندگان در آزمون مطابق با ضابطه استخدامی مصوب هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی تعیین شده و قابل تجدیدنظر نیست.
وی درخصوص مواد آزمون جذب نیرو خاطرنشان کرد: این آزمون درمجموع ۱۲۰ سئوال دارد و داوطلبان باید به ۷۰ سئوال تخصصی و ۵۰ سئوال عمومی پاسخ دهند و متقاضیان دیپلم نیز فقط در آزمون عمومی شرکت خواهند کرد و برای آنان نیز ۱۲۰ سئوال تعیین گردیده است.
همچنین از متقاضیان در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و شرکت‌کنندگان در عناوین شغلی کارشناس فرابری داده‌ها، حقوق، کارشناس تعمیرات و تجهیزات پزشکی و سایر موارد حسب نیاز علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی منطبق با رشته تحصیلی به عمل خواهد آمد.
مدیرکل امور اداری افزود: منابع سئوالات آزمون عمومی شامل ریاضیات و آمار مقدماتی، معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، شناخت تأمین‌اجتماعی، اطلاعات عمومی و آشنایی مقدماتی با رایانه است.

جزئیات استخدام سازمان تامین اجتماعی در این پست منتشر شده بود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها