تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری آغاز شد

مرحله تکمیل ظرفیت در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی آغاز شد و داوطلبان مجاز می توانند رشته محل های مورد خود را انتخاب کنند.
به گزارش بازارکار به نقل از مهر، آن دسته از داوطلبان چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده اند یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده بودند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت از ۴ تا ۹ آذرماه ۹۸ شرکت کنند.
انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی از دوشنبه ۴ آذر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال شده است و داوطلبان تا ۹ آذرماه فرصت دارند رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنند.
این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و داوطلبان جهت انتخاب رشته محل آدرس سایت sanjeshp.ir را مستقیم در نوار آدرس تایپ کنند.
بر اساس رای کمیسیون ۷ نفره موارد خاص در تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۸ داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب (حدنصاب مرحله اصلی) هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند. به بیان دیگر هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم آنها را کسب کرده باشد.
کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نخواهد بود و پذیرش نهایی براساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل صورت می گیرد.
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل های مربوط به سهمیه مناطق محروم هستند، در صورت علاقمندی به انتخاب رشته محل های مذکور باید بر اساس جدول شماره ۳ دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل (نیاز دانشگاه های علوم پزشکی در هر رشته جهت سپردن تعهد به مناطق محروم استان های محل استقرار آن دانشگاهها) اقدام به انتخاب رشته محل کنند.
تمامی داوطلبان می توانند رشته پزشکی خانواده را بدون محدودیت انتخاب کنند. از تمام کسانی که این رشته را انتخاب کنند، مصاحبه به عمل خواهد آمد.
داوطلبانی که با استفاده از سهمیه استعداد درخشان (استریت معدل) در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شرکت کرده اند، چنانچه تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل شده باشند مجاز به انتخاب رشته محل هستند در غیر اینصورت شرکت آنها در این مرحله تکمیل ظرفیت تخلف محسوب شده و براساس قوانین با آنها برخورد خواهد شد.
داوطلبانی که در مرحله اصلی پذیرش این دوره از آزمون در یکی از رشته محل ها قبول شده اند و با عدم ثبت نام یا انصراف رشته محل را ترک کرده باشند، حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند.
مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال آینده (دوره ۴۷) محروم خواهند شد.
ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۵۱۳ نفر در ۲۲ رشته است. این ظرفیت در مجموع سهمیه های آزاد، مناطق محروم و رزمندگان و ایثارگران است.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها