توزیع کارت پنجمین آزمون سنجش مهارت درحوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد: توزیع کارت پنجمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و… در سال جاری از ساعت ۸ صبح امروز (۱۳ آبانماه) شروع شده و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۵ آبانماه) ادامه دارد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این آزمون در روز پنجشنبه ۱۶ آبانماه جاری برگزار می شود.
۳۱ هزار و ۵۲۹ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه صنعت ساختمان در ۳۹ حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۵۱۷ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند.
همچنین ۲۷ هزار و ۱۹۱ نفر برای آزمون در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و…در ۱۲۳ حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۹۳ نفر مرد و ۲۲ هزار و ۴۹۸ نفر زن هستند.
مرحله کتبی پنجمین آزمون سنجش مهارت سال جاری در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در ۱۵۲ حرفه به صورت هماهنگ کشوری ، پنجشنبه هفته جاری (۱۶آبانماه) برگزار می شود.
به گزارش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان،تفاهمنامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، از امروز تا ۱۵ آبانماه می توانند با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.
داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.
درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶ ، ۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۱۳۶- ۰۲۶ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس بگیرند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها