توجه جدی به حوزه اشتغال از ضروریات استان یزد است

استاندار یزد با تاکید بر اینکه توجه جدی به حوزه اشتغال از ضروریات استان است، بر رفع نابرابری های توسعه ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد اظهار داشت: خرسندم که زاده سرزمینی هستم و در جغرافیایی شایسته قبول این مسئولیت شناخته شده ام که علی‌رغم طبیعت خشن و نابردباری، تاریخی بلند از صبوری و مهر دارد و این مهم در زیست مردمان و ساخت شهرهایش نمود یافته است.
وی ادامه داد: زادگاه ما را چونان معجونی از دیرینگی و سازگاری و خوب زیستن بلندآوازه کرده است آنچنان که همین یک سال پیش جهان به احترام این ‌دیار ایستاد و یزد را به عنوان میراث مشترک بشری به رسمیت شناخت.
طالبی افزود: در حال حاضر کشور ما شرایطی را تجربه می‌کند که نمی‌توان مشکلات کشور را در یک بعد معیشت، سیاست و یا فرهنگ محدود کرد؛ ما با چالش‌های متعددی روبرو هستیم که خاستگاه و نتایج درهم تنیده ای دارد و با این شرایط مدیریت چنین وضعیتی نیازمند یک الگوی چند وجهی برای برون‌رفت یا کاهش مشکلات است.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال گذشته علی‌رغم تلاش‌های انجام شده شاهد رشد نرخ بیکاری در استان یزد بودیم و در این خصوص با توجه به ترکیب نیروی انسانی عمدتا تحصیلکرده و فرصت‌های موجود و ویژگی‌های اقلیمی این استان تلاش خود را بر توسعه صنایع دانش محور و هایتک توسعه اقتصاد گردشگری و هدایت منابع دولتی و میدان دادن به سرمایه های خرد و کلان مردم برای رونق استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک متمرکز خواهم کرد.
وی رفع نابرابری های توسعه ای در استان را به عنوان یک ضرورت دانست و گفت: برای توازن جغرافیایی توسعه باید به ظرفیت همه شهرستان ها و ویژگی های اقلیمی و فرهنگی آنها توجه شود و برای هر شهرستان ماموریت ویژه در روند توسعه تعریف شود.
طالبی ادامه داد: قصد دارم با جدیت برنامه‌های خود برای توسعه استان یزد را در چارچوب الگوی حکمرانی خوب دنبال کنم و ‌در دوران مسئولیتم ارتقای شاخص هایی چون مشارکت، مبارزه با فساد، شفافیت، کارآمدی، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و قانون مداری را در دستور کار قرار دهم.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در ذیل این اقدامات ایجاد وفاق و انسجام اجتماعی ، مفاهمه و گفتگو میان نخبگان سیاسی و اجتماعی، توسعه دولت الکترونیک، شایسته گزینی در انتخاب مدیران و تقویت نظام اطلاع رسانی و تبلیغاتی دولت را با تاکید بیشتری دنبال ‌کنم

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها