تمدید مهلت فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها تا ۷ مهر

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با اشاره به ثبت‌نام ۱۸ هزار داوطلب در فراخوان جذب هیئت علمی از تمدید مهلت این فراخوان تا ۷ مهرماه خبر داد.
محمدرضا مردانی، رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تمدید مهلت فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های کشور تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ۷ مهرماه و از ثبت‌نام ۱۸ هزار داوطلب تا کنون در این فراخوان خبر داد.
مردانی مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی را برای کسانی که تا ۷ مهرماه ثبت‌نام می‌کنند اما اولویت خود را انتخاب نکرده و مدارک خود را ارسال نکرده‌اند را تا ۱۵ مهرماه اعلام کرد.
به گفته وی تا کنون ۱۸ هزار داوطلب در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند، از این تعداد، ۴ هزار و ۳۰۰ نفر برای دکترا، ۵ هزار و ۵۰۰ نفر درخواست اهدای بورس از سوی دانشگاه‌ها داشته‌اند و دانشجوی دکترا بودند و ۸ هزار نفر درخواست عضویت هیئت علمی پیمانی یا طرح سربازی داشته‌اند.
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم به هیئت‌های جذب دانشگاه‌های کشور توصیه کرد با توجه به اینکه به اطلاعات داوطلبان هیئت علمی دسترسی دارند، اطلاعات را بررسی کرده و مصاحبه‌ها را آغاز کنند.
وی با بیان اینکه پس از فراخوان شهریورماه جذب هیئت علمی، سایت برای ثبت‌نام‌های جدید باز می‌شود، گفت: داوطلبان و دانشگاه‌ها می‌توانند پس از این دوره ثبت‌نام کرده و با باز شدن سایت اطلاعات خود را وارد کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها