تمام نیروهای حق‌التدریس آذربایجان غربی استخدام می‌شوند

رئیس سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمام نیروهای حق‌التدریس آموزش و پرورش آذربایجان غربی تا پنج سال آینده استخدام می‌شوند.
به گزارش کارمند نیوز ، احمد محمودزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مشکل بیمه حق‌التدریس‌های آموزش و پرورش این استان برطرف شده است و تمام نیروهای حق‌التدریس این سازمان به زودی بیمه می‌شوند.
وی تصریح کرد: معوقه تمام معلمان حق‌التدریس آذربایجان غربی تا پایان ماه جاری پرداخت می‌شود.
این مقام مسئول از دو تا چهار برابر شدن ظریب واحد امتیاز عوامل اجرایی مدارس این استان خبر داد و تصریح کرد: ظریب واحد امتیاز عوامل اجرایی مدارس استان از یک هزار و ۲۰۰ به ۲ هزار و ۴۰۰ ارتقا یافته است.
محمودزاده اضافه کرد: ظریب واحد امتیاز مدیرانی که در دو نوبت در مدارس استان مشغول هستند نیز به چهار برابر افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: با توجه به نیاز آموزش و پرورش استان برای استفاده از تجربیات معلمان با سابقه معلمان بازنشسته می‌توانند هشت ساعت در هفته در مدارس تدریس داشته باشند.
این مقام مسئول در ارتباط با شورای عالی آموزش و پرورش گفت: شورای عالی آموزش و پروش آذربایجان غربی با هدف تربیت نیروی انسانی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی و تربیت نیروی انسانی در طراز حیات طیبه برنامه‌ریزی‌های خود را پیش می‌برد.
محمودزاده با بیان اینکه دستیابی به این اهداف به تنهایی از عهده آموزش و پرورش خارج است، اظهار داشت: شورای عالی آموزش و پرورش ظرفیت مناسبی برای سیاست‌گذاری کلان وزارت آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه این شورا برای رفع مشکلات بخش آموزشی و پرورشی به تمام حوزه‌های آموزش و پرورش ورود می‌یابد، تصریح کرد: تمام برنامه‌هایی که با موضوع تعلیم و تربیت در ارتباط است، در این شورا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
این مقام مسئول تعداد شورای عالی آموزش و پرورش استانی را یک شورا با ریاست استاندار این استان عنوان کرد و افزود: در هر شهرستان یک شورای عالی با ریاست فرمانداری آن شهر فعال است و با توجه به نیاز مناطق مختلف دستور کارهایی را در این شورا مطرح و با خرد جمعی مورد بررسی قرار می‌شود.
محمودزاده با اعلام اینکه شورای عالی آموزش و پرورش نقش سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دارد، اضافه کرد: آسیب‌شناسی این شوراها سبب فعال شدن آنها می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها