تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی

تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این نهاد به نیروی قراردادی با استفاده از دستورالعمل و شاخص های موجود هستیم.

به گزارش خبرنگار وبدا، احمد ماهی اظهار داشت: دوره های آموزشی فوریت های پزشکی، مدارک پزشکی، آی.تی و آمار و اطلاعات در دانشگاه های علوم پزشکی کشور به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بحث منابع انسانی با توجه به شاخص های موجود و هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی، حدود ۱۶۰ هزار نفر کمبود نیروی انسانی در این وزارت وجود دارد و با در نظرگرفتن وضعیت اقتصادی موجود دریافت مجوز استخدام این تعداد نیرو ممکن نخواهد بود.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این کمبود نیرو در حال حاضر تا حدودی با استفاده از اضافه کاری یا شیفت دوم با ایثار و فداکاری های همکاران جبران می شود.

وی همچنین اعلام کرد: سامانه نقل و انتقالات برای رصد نقل و انتقالات نیروهای کاری و مشکلات کاری آنا نیزن طراحی شده است که با همکاری آذربایجان غربی مراحل آن طی می شود تا عدالت های لازم در این امر رعایت شود.

دکتر ماهی خاطر نشان کرد: تمام توان ما برای جذب نیروهای این وزارت از طریق آزمون است و در تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی با استفاده از دستورالعمل و شاخص های موجود هستیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها