تلاش برای استخدام دوباره یک نورچشمی در بوکان/دو فرصت استخدام برای یک نفر

استخدامهای بی ضابطه در شهر بوکان یکی از معضلاتی است که سالهاست این شهر با آن دسته و پنجه نرم می کند. این معضل که در استخدامهای سال گذشته شبکه بهداشت و درمان بوکان به اوج رسید همواره مورد انتقاد شهروندان بوده است.

در روزهای اخیر نیز خبرها از تلاش چند ماهه سه مسئول در بوکان برای استخدام مجدد یکی از نورچشمیهایشان حکایت دارد . به گفته  منابع خبری مورد اعتماد زریان،فرد مورد نظر چند سال قبل به توصیه یکی از مسئولان در یکی از ادارات کوچک بوکان استخدام شد.

 مدتی بعد این فرد به علت پاره ای از مسائل مالی به عنوان نیروی بلاتکلیف و موقت به یکی از شهرهای اطراف منتقل شد تا تکلیف مسائل مالی وی معلوم شود.

 همزمان سه مسئول نیز در شهر بوکان در تلاش هستند تا ضمن حل مسائل مالی مطرح شده در خصوص این فرد، با اعلام نیاز و کسب مجوز قانونی این فرد را مجددا در یکی از ادارات استخدام کنند.

این خبر حاوی یک نکته و یک انتظار است.

نکته : گرچه مهیا کردن دو فرصت شغلی برای یک نفر به حکم نورچشمی بودن نقض آشکار حق دیگر شهروندان برای داشتن شغل است. اما اخذ مجوز قانونی برای استخدام در ادارات بوکان کار پسندیده ای است و می توان آغازی باشد برای پایان یافتن استخدامهای بی ضابطه در این شهر.

اما انتظار می رود در صورت اخذ این مجوز اداره مربوطه با فراخوان نسبت به جذب نیرو اقدام کندتا اولا فرصت برابر برای همه جوانان بوکان ایجاد شود و دوما تخصص و شایسته سالاری ملاک استخدام قرار گیرد.

زریان

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. پیام گفت:

    خواهش به داد شهرما برسید،همه جای ایران شبکه های بهداشت و درمان برای استخدادمی ازمون داره ولی در شهرستان بوکان ۱۵۰ نفربدون آزمون در بیمارستان و شبکه بهداشت بوکان استخدادم شدند.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها