تفکیک آگهی های استخدامی و اطلاع رسانی استان و شهرستان

همواره خواسته اصلی و منطقی کاربران و مشترکان سایت استخدام، تفکیک آگهی های استخدامی بر حسب محل سکونت و رشته تحصیلی متقاضی بوده است.
در سایت استخدام سعی ما این بود که با دسته بندی های، مختلف مشترکان سایت بتوانند به خواسته های خود نزدیک شده و به آن دست پیدا کنند
یعنی اگر در سایت استخدام کاربری جویای اطلاع از فرصت های شغلی یک استان بود می توانست با مراجعه به دسته بندی همان استان، به کل آگهی های استخدامی آن استان دست پیدا کند، و یا با جستجوی عبارات خاصی آگهی های استخدامی را محدود به همان عبارت کرده و به کمک آن اطلاعات لازم را کسب کند.
با راه اندازی انجمن تخصصی کاریابی و اشتغال دیگر نیازی به طی مراحل بالا نخواهد بود، سعی کردیم با تفکیک انجمن همه استانها، دسترسی به اینگونه اطلاعات را ساده تر کرده و اطلاعات درخواستی کاربر به ساده ترین روش در دسترس وی قرار بگیرد.
تا اینجای کار با مدیریت سایت استخدام و انجمن تخصصی کاریابی و اشتغال بود،که خواسته متقاضیان فراهم شود، ولی از این به بعد خود کاربران می توانند با ایجاد دسته بندی های مختلف دسترسی به جزئیات و موارد درخواستی را راحت تر و ساده تر از این انجام دهند.
به این صورت که در داخل انجمن هر استان، متقاضیان آن استان می توانند با ایجاد صفحه و انجمن های متعدد و مخصوص هر شهر این اطلاع رسانی را محدود به شهر محل سکونت خود نمایند و یا با ایجاد انجمن مقطع و رشته تحصیلی در هر استان و شهرستان باز هم این جزئیات به دسته بندی های کوچک تر و محدودتری تقسیم شود، با توجه به اینکه تفکیک اینگونه انجمنها بر حسب نیاز و خواسته کاربران خواهد بود، قوی شدن انجمن هر استان و شهرستان بستگی به سطح فعالیت کاربران آن استان خواهد داشت، یعنی اگر ببینید فعالیت و اطلاع رسانی در یک استان خیلی قوی تر از استانهای دیگر هست و مراجعه کنندگان با ساده ترین راه به خواسته خود می رسند مطمئن باشید این دسترسی بخاطر فعالیت بهتر و منسجم کاربران همان استان و شهرستان خواهد بود.
با اینکه وظیفه خود می دانیم حداکثر تلاش خود را برای در اختیار گذاشتن اطلاعات شغلی و جزئیات همه استانها و شهرستانها بکار ببریم، ولی به نظرم دوستان و عزیزان مشترک بعد از این نباید خیلی از مدیریت سایت و انجمن گلایه مند باشند که چرا اطلاع رسانی استان و شهرشان ضعیف هست، چرا که همیاری و احساس مسئولیت خود کاربران باعث تقویت اطلاع رسانی روشن و سریع استان و شهرستان خودشان خواهد بود.
اگر دقت کرده باشید، تمام تلاشمان بر این بوده که جو صمیمی و دوستانه مشترکان قوی تر و مستحکم تر شده و باعث ایجاد همدلی در اطلاع رسانی بیشتر شود، بنابراین از همه کاربران انتظار داریم نه تنها این صمیمت حفظ شود بلکه با گرد هم آمدن دوستان و همشهریان در کنار هم شاهد تقویت این همکاری ها نیز باشیم.

کاربران عزیز فقط به این نکته مهم توجه کنند که جهت اطلاع رسانی متمرکز، از ایجاد انجمن های متعدد برای شهرستان جلوگیری کنند، چرا که ایجاد اینگونه انجمن ها باعث از هم پاشیده شدن اطلاعات آن شهرستان شده و دسترسی به اطلاعات آن استان سخت تر خواهد شد، پیشنهادی که داریم این هست که با ایجاد اولین انجمن به نام آن شهرستان و یا انجمن های مشابه از ایجاد انجمن های جدید خودداری شود، والا ضمن احترام به همه کاربران، برای حفظ یکپارچگی فعالیت انجمن، انجمنها مشابه که بعداً ایجاد شود مسدود شده و به کاربران ایجاد کننده اخطار داده شده و در صورت عدم رعایت اینگونه موارد عضویت کاربر لغو شده و از ادامه فعالیت در انجمن جلوگیری بعمل خواهد آمد.
با توجه به اینکه حجم انجمنهای ایجاد شده زیاد خواهد بود، لطفاً دوستانی که قصد ایجاد انجمن دارند حتماً از انجمنهای مشابه زیر استفاده نمایند تا با توجه به تیتر هر انجمن دسترسی به آن راحت تر شود.

– انجمن مقطع کارشناسی شهرستان ….
– انجمن رشته تحصیلی …… شهرستان ….
– آگهی های استخدامی شهرستان ….
و موار مشابه که در همه استانها و شهرستانها به صورت متمرکز ایجاد شده و دسترسی به اطلاعات نیز به همین شیوه انجام شود.

با آرزوی موفقیت
مدیریت سایت استخدام و انجمن تخصصی کاریابی و اشتغال

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها