تعیین‌تکلیف استخدام حق‌التدریسی‌ها تا یک ماه آینده

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پس از تصویبِ طرحِ استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی در مجلس و شورای نگهبان، آیین نامه اجرایی باید ظرف ۳ ماه در دولت تدوین شود، گفت: فکر می‌کنم این طرح تا یک ماه دیگر در مجلس و شورای نگهبان تعیین‌تکلیف شود.

 

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، حمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت طرح تعیین‌تکلیف معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌ها، با اشاره به تصویب این طرح در مجلس، گفت: طرح فرایندی طولانی را پشت سرگذاشت و در نهایت در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شد؛ قرار است به زودی این طرح در صحن علنی مجلس قرائت شود و اگر مجلس و شورای نگهبان تصویب کنند، برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

وی با تاکید بر اینکه در این طرح حتما آزمونی از این افراد از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود، گفت: همچنین سطح نمرات و حد نصاب علمی توسط وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: سازمان اداری-استخدامی نیز مشخص می‌‌کند که در کدام استان، شهرستان و چه جنسیتی و در کدام دوره نیاز است. دولت ۳ ماه وقت دارد که آیین نامه اجرایی را تدوین کند.

میرزاده ضمن تاکید بر اینکه این طرح استخدامی، همه حق‌التدریسی‌ها و مربیان نهضت را در بر نمی‌گیرد، افزود: طرح فقط شامل کسانی است که در قانونِ مصوبِ شهریور سال ۹۵، آموزش و پرورش ملزم به تعیین تکلیف‌شان شده است.

وی با بیان این مطلب که پس از تصویبِ طرح در مجلس و شورای نگهبان، آیین نامه اجرایی باید ظرف ۳ ماه در دولت تدوین شود، تصریح کرد: فکر می‌کنم این طرح تا یک ماه دیگر در مجلس و شورای نگهبان تعیین تکلیف شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها