تعرفه‌های موبایل پس از هدفمندی یارانه‌ها +جداول

به گزارش مهر، از آنجایی که تاکنون به سرویس های مخابراتی یارانه تعلق نمی گرفت با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها نیز نرخ مکالمات تلفن ثابت و همراه تغییری نداشته است و هم اکنون مشترکان موبایل و تلفن ثابت همان هزینه ای را می پردازند که تا پیش از اجرای این طرح می پرداختند.

بر این اساس اطلاع از تعرفه مکالمه با سیم کارتهای دائمی و اعتباری دو اپراتور موبایل فعال در کشور و تفاوت هر یک از اینها می تواند به مشترکان در استفاده مناسب از این کالای ارتباطی کمک کند.

براساس تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اپراتور همراه اول که زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران است دارای تعرفه بندی براساس مسافت – تماس استانی و تماس خارج استانی – است و اپراتور ایرانسل دارای نوع تعرفه بندی داخل شبکه و خارج شبکه است. براین اساس شرکت مخابرات ایران در مقابل جابجائی مشتری مبلغی نیز به عنوان هزینه جابجائی از مشترکان خود دریافت می کند.

هم اکنون اپراتور همراه اول ۹۸ درصد جاده های اصلی و ۷۵ درصد جاده های فرعی کشور و حدود ۸۱ درصد مسیر ریلی را تحت پوشش دارد و از طریق سیم کارتهای این اپراتور دسترسی به اینترنت موبایل از طریق GPRS ممکن است.

همچنین اپراتور موبایل ایرانسل دارای خدماتی چون GPRS در ۱۷هزار روستا، Edge (اینترنت همراه با سرعت دو برابر GPRS) در ۱۰۰۰ شهر، پوشش تمامی شهرهای کشور و بیش از ۱۷هزار روستا و هزاران کیلومتر از جاده های اصلی است و رومینگ با ۵۰ اپراتور در ۳۴ کشور برای مشترکان سیم کارت های اعتباری و ۱۹۹ اپراتور در ۱۰۹ کشور برای مشترکان سیم کارت های دائمی و خدمات پست الکترونیک همراه و نقشه مجازی با قابلیت مکان یابی خود و دوستان از دیگر خدمات این اپراتور است. البته در سیم کارتهای ایرانسل هزینه جابجایی و هزینه تماس بین شهری وجود ندارد.

نرخ مکالمات از طریق سیم کارتهای همراه اول و ایرانسل براساس دائمی و اعتباری بودن آن و با توجه به مکالمات شهری وبین شهری و بین استانی طبق جدولهای زیر اعلام شده است.

جدول مقایسه تعرفه مکالمات مشترکان سیم کارت اعتباری تعرفه های مصوب

 

محدوده تماس همراه اول (ریال در دقیقه) ایرانسل (ریال در دقیقه) تفاوت (ریال در دقیقه)
بدون جابجائی با جابجائی ×× بدون جابجائی با جابجائی بدون جابجائی با جابجائی ××
تماس استانی داخل شبکه ۶۷۱ ۷۶۰ ۶۲۰ ۶۲۰ ۵۱ ۱۴۰.۴
تماس استانی خارج شبکه ۹۳۵ ۹۳۵ ۸۵۲ ۸۵۲ ۸۳ ۸۳
تماس بین  استانی داخل شبکه ۱۱۴۰ ۱,۲۲۹ ۶۲۰ ۶۲۰ ۵۲۰ ۶۰۹.۴
تماس  بین استانی خارج شبکه ۹۳۵ ۹۳۵ ۸۵۲ ۸۵۲ ۸۳ ۸۳

جدول مقایسه  تعرفه مکالمات مشترکین سیم کارت دائمی تعرفه های مصوب

محدوده تماس همراه اول (ریال در دقیقه) ایرانسل (ریال در دقیقه) تفاوت (ریال در دقیقه)
بدون جابجائی با جابجائی ×× بدون جابجائی با جابجائی بدون جابجائی با جابجائی ××
تماس  شهری داخل شبکه ۴۴۷ ۵۳۶ ۴۹۹ ۴۹۹ -۵۲ ۳۷.۴
تماس شهری خارج شبکه ۶۲۵ ۶۲۵ ۶۲۵ ۶۲۵ ۰ ۰
تماس بین  استانی داخل شبکه ۷۶۰ ۸۴۹ ۴۹۹ ۴۹۹ ۲۶۱ ۳۵۰.۴
تماس  بین استانی خارج شبکه ۶۲۵ ۶۲۵ ۶۲۵ ۶۲۵ ۰ ۰

 

××:  دو پالس هزینه جابجائی به مکالمات اضافه شده است

مکالمات شهری شامل مکالمات عادی مشترک است که مربوط به تماس از شهر مبدا با تلفن همراه با ثابت دیگری درهمان شهر مبدا خواهد بود. همچنین مکالمات بین شهری درصورتی که مکالمه بین دو شهر متفاوت برقرار شود محسوب می شود اعم از اینکه مشترک از شهر مبدا با شهرستان دیگری ارتباط برقرار کند یا مشترک در شهر دیگری مستقر باشد و یا با شهر مبدا یا سایر شهرها ارتباط برقرار کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها