تسهیلات ستادکل به سربازان مناطق سیل‌زده معمولان و پلدختر

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه یکسری تسهیلات به سربازان و مشمولان سربازی ساکن در دو شهر سیل‌زده معمولان و پلدختر خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تصمیمات ستاد کل نیروهای مسلح در مورد سربازان و مشمولان در آستانه اعزام به سربازی در مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: با توجه به جاری شدن سیل ویرانگر در استان لرستان که منجر به وارد شدن خسارات‌های سنگین به خانه‌ها و مزارع مردم این مناطق شد و همچنین در اجرای فرامین مقام معظم رهبری، تصمیماتی در خصوص نحوه سربازی و اعزام به سربازی مشمولان ساکن در این مناطق اتخاذ شد.

کمالی با بیان اینکه بر این اساس، اعزام مشمولان سربازی مناطق سیل‌زده در معمولان، پلدختر و روستاهای سیل‌زده منطقه با دو ماه تعویق انجام خواهد شد، گفت: مشمولانی که می‌بایست در تاریخ ۱۹ فروردین و اول و ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۹۸ به سربازی اعزام شوند، موعد اعزام‌شان متعاقباً اعلام می‌شود.

وی در مورد سربازان در حال خدمت ساکن در مناطق زلزله‌زده نیز به ایسنا گفت: سربازان این مناطق که در دیگر استان‌ها مشغول خدمت هستند، به مدت یک ماه مرخصی اضطراری دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: همچنین سربازان یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در مناطق سیل‌زده که در حال کمک به مردم هستند، با تشخیص یگان و پس از پایان ماموریت‌شان یک ماه مرخصی اضطراری دریافت خواهند کرد.

کمالی در مورد آن‌دسته از سربازانی که در مرخصی بوده و ممکن است به دلیل خرابی ایجاد شده در راه و راه آهن در پی سیل نتوانند به موقع در محل خدمت خود حاضر شوند نیز گفت: به فرماندهان یگان‌ها این اختیار داده شده تا پس از بررسی این مسائل نسبت به اعطای مرخصی اضطراری بابت تاخیر این سربازان اقدام کنند.

وی در مورد اینکه آیا تصمیم برای ارائه تسهیلات به سربازان مناطق سیل‌زده در خوزستان نیز گرفته شده یا خیر، گفت: پیش از این تسهیلاتی به سربازان مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران ارائه شد و در مورد خوزستان نیز این موضوع در حال بررسی است و در صورتی که تصمیمی اتخاذ شود، حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها