تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۴۱ هزار شغل در اصفهان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از اختصاص مبلغ ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۴۱ هزار شغل در سال جاری در استان اصفهان خبر داد.
اسرافیل احمدیه در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این اعتبار طبق تبصره ۱۸ قرار بود از سال گذشته اجرایی شود اما به دلیل نبود اعتبارات کافی اجرایی نشد، اظهار داشت: امسال با توجه به نامگذاری سال با نام رونق تولید و همچنین همت مسوولان استان اعتبار لازم تامین و به واحدهای تولیدی دارای شرایط اعطا می‌شود.
وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان استان در راستایی اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید افزود: امسال بحث نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی و حمایت از تولید داخل و به ویژه صادرات در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۴۱ هزار شغل در استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته میزان صادرات استان اصفهان با افزایش ۴۸ درصدی به دو میلیارد دلار رسیده است که این می‌تواند موجب انگیزه کار آفرینان باشد.
وی گفت: شهرستان آران و بیدگل با وجود پتانسیل بالای صنعتی و تولیدی بویژه در زمینه فرش ماشینی ۲۰ درصد از صادرات استان اصفهان را در اختیار دارد.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها