تخصیص و جذب کامل سهمیه‌ استخدامی ایثارگران در سازمان‌ها

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در دولت یازدهم ۱۰۰ درصد سهمیه استخدامی ایثارگران در سازمان‌ها تخصیص یافته است افزود: این نخستین دوره در بنیاد شهید و امور ایثارگران است که سهمیه‌ها به‌صورت کامل جذب شده‌اند.
به گزارش «ایثار»، مهدی ایزدی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه به استان بوشهر سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار مطهر شهدای بوشهر به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
وی سپس در دیدار با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر گفت: خوشبختانه با وجود مشکلات حوزه اشتغال در کشور، نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کمتر از ۴ درصد است که بسیار پایین‌تر از افراد جویای کار در جامعه کل است. در حال حاضر تعداد ایثارگران جویای کار استان بوشهر حدود هزار نفر است.
ایزدی افزود: در زمینه خوداشتغالی اعتبارات مناسبی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است و اگر در استان بوشهر زمینه‌های خوداشتغالی مهیا باشد که مورد استقبال ایثارگران قرار بگیرد، امکان تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه برای استان وجود دارد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم توانمندسازی ایثارگران از طریق فرایندهای آموزشی گفت: ممکن است برخی از افراد تحصیل‌کرده در زمینه اجرایی و شغلی دچار مشکلاتی باشند لذا با هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای یا دستگاه‌های تخصصی دیگر زمینه ارائه دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت را برای ایثارگران فراهم می‌کنیم.
ایزدی با بیان اینکه در دولت یازدهم ۱۰۰ درصد سهمیه استخدامی ایثارگران در سازمان‌ها تخصیص یافته است افزود: این نخستین دوره در بنیاد شهید و امور ایثارگران است که سهمیه‌ها به‌صورت کامل جذب شده‌اند.
وی طرح سپاس را یکی از طرح‌های ملی دانست و گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید، ریاست محترم جمهوری هر دو هفته یک‌بار به دیدار جامعه محترم شاهد و ایثارگر می‌رود و در استان‌ها هم این برنامه به‌صورت منظم انجام می‌شود.
ایزدی با اشاره به ایجاد پوشش بیمه‌ای تکمیلی برای ایثارگران در دولت یازدهم گفت: این کار یکی از نخستین اقداماتی بود که در راستای اجرایی کردن قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران انجام شد. در بحث مسکن نیز جلساتی مستمری با وزارت مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود تا مسائل مربوط به مسکن ایثارگران به‌صورت کامل برطرف شود.
استاندار بوشهر نیز در این جلسه گفت: جامعه ایثارگری قشر برجسته جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی خود را مکلف می‌داند تا نسبت به خدمت‌رسانی و حل مسائل و مشکلات این عزیزان تمام تلاش خود را به کار گیرد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین پس از بازدید از مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار بوشهر در گفت‌وگوی خبری با خبرگزاری صداوسیما گفت: یکی از سیاست‌هایی که در دولت یازدهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد و در دولت دوازدهم در بنیاد ادامه یافته است حضور معاونین به همراه مدیران کل حوزه ستادی در استان‌ها جهت بررسی فعالیت‌ها و بازدید از طرح‌های در دست اجراست که خوشبختانه در بازدید امروز از استان بوشهر شاهد اقدامات مناسبی در حوزه ایثارگران در استان بوشهر بودیم.
ایزدی با اشاره به ساخت مراکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در تمام مراکز استان‌ها گفت: این مراکز در بعضی از مراکز استانی به بهره‌برداری رسیده است و در برخی دیگر نیز در حال اتمام است که در استان بوشهر فاز اول مجتمع توان‌بخشی این مراکز افتتاح شده است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص گلزارهای مطهر شهدا گفت: استان بوشهر جزو اولین استان‌هایی است که مرمت و بازسازی گلزارهای شهدا در آن انجام شده است.
ایزدی با اشاره به انجام طرح پایش سلامت جامعه ایثارگری با اولویت والدین شهدا در کشور گفت: بسیاری از والدین معظم شهدا به دلیل کهولت سن نیازمند مراقبت‌های پزشکی هستند و در راستای این طرح پزشکان پایش سلامت با مراجعه به منزل آن‌ها نسبت به انجام امور درمانی اقدام می‌کنند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بوشهر ضمن تشکر از حضور وی برای دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: یکی از وظایف مهم بنیاد سرکشی و عیادت از والدین شهدا و ایثارگران است که بر اساس فرمایشی از مقام معظم رهبری، این کار در قالب طرح «سپاس» انجام می‌شود و تکریم این عزیزان درواقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی همچنین با خانواده شهید جلال شجاعت، خانواده شهید داریوش شاهینی، جانباز ۷۰ درصد محمود یوسفی و جانباز ۴۵ درصد ابراهیم ایروانچی دیدار و گفت‌وگو کرد.
ایزدی در این دیدارها با اشاره به عظمت کار شهدا و ایثارگران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و امتداد آن تا امروز بی‌شک مدیون و مرهون فداکاری‌های این عزیزان است و اقتدار و آسایش امروز کشورمان به برکت همین فداکاری‌هاست.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها