تبدیل وضع کارکنان قراردادی دارای گواهی نامه آزمون های ادواری به پیمانی

به گزارش خبرنگارشاتا ؛« ماشالله درستکار » با اعلام این خبر، افزود : با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان اداری و استخدامی کشور موفق شدیم تمامی همکاران قراردادی این وزارتخانه که توانسته بودند گواهینامه آزمون ادواری از سه آزمون برگزار شده در دهه ۱۳۸۰ را اخذ کنند را پس از تکمیل مدارک و تامین اعتبار در سامانه کارمند ایران وارد و شناسه تبدیل به وضع آنها به پیمانی را اخذ نماییم.
وی درادامه به تعداد این کارکنان به تفکیک استانی و ستادی اشاره کرد و افزود : با این اقدام ما در ستاد وزارتخانه تعداد ۴۵ نفر از همکاران ستادی را که بطور عمده از نیروهای با تجربه و توانمند بوده و اکثرا دارای سوابق بالای ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه دارند را به پیمانی تبدیل کنیم.
درستکار تصریح کرد : با این اقدام مهم ضمن ایجاد ثبات شغل این همکاران زمینه های رضایت شغلی ، افزایش حقوق و مزایا ، امکان انتصاب در مشاغل سازمانی و ارتقاء شغلی این همکاران فراهم شده است.
مدیرکل منابع انسانی و رفاه وزارت صنعت، معدن وتجارت در ادامه در پاسخ سئوالی که در این زمینه که سایر همکاران قراردادی نیز امکان تغییر وضعیت شغلی میسر خواهد شد، گفت: در حال حاضر به غیر از این موقعیت ایجاد شده تنها راه کار برای تبدیل وضعیت همکاران قراردادی ، شرکت در آزمون های استخدامی دولتی است که بطور معمول سالیانه در دو نوبت اجرا می شودو همکاران می توانند با شرکت در این آزمون ها زمینه تبدیل وضع خود را فراهم نمایند.
درستکار درادامه  گفت: دو نوید مهم به سایر همکاران قراردادی داریم که  عبارتند از: ‌در درجه نخست آزمون های استخدامی دولت برای هر سال خدمت همکاران در حالت قراردادی دو امتیاز در نظر گرفته می شود که این امتیازات می تواند به موفقیت آنها کمک خوبی کند همچنین با توجه به تصویب و عملیاتی شدن برنامه جامع نیروی انسانی وزارت صنعت، معدن وتجارت و در خواست مجوز استخدام ، ان شالله از آزمون آینده به بعد در هر دوره این وزارتخانه نیز در رشته های شغلی مختلف جذب نیرو از طریق همین آزمون ها خواهد داشت .
وی در توضیح این مطلب ، افزود : مورد اشاره شده  نیز می تواند به تبدیل وضع همکاران در واحدهای ستادی و استانی محل خدمت همکاران کمک نمایدضمن اینکه با برنامه ریزی انجام شده در آزمون نیمه دوم سال جاری نیز تعداد ۱۱۵ مجوز استخدام وزارتخانه در بخش معدن وصنایع دریایی خواهیم داشت که همکاران قراردادی رشته های مذکور امکان شرکت در آزمون و تبدیل وضع را خواهند داشت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. علی گفت:

    خواهشمند است حتما مطرح و پیگیری فرمائید چرا آزمون ادواری برای

    نیروهای شرکتی اعتبار ندارد؟؟؟؟؟

    ۸ سال است در شرکت برق منطقه ای بعنوان کارشناس فنی با مدرک فوق

    لیسانس برق کار می کنم الان گفتن ادواری فقط برای کارمشخص ها است

    نه شرکتی ها آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سال ۸۹ با ظلم و بی عدالتی توسط رئیس کارگزینی وقت ، مارو تبدیل

    نکردن شرکتی موندیم!!!!!!!!!!!!!

    الان هم می گن ادواری فقط برای کار معین هست نه شرکتی تا کی ظلم و

    تبعیض؟؟؟؟؟

  2. م گفت:

    با سلام . اینجانب مدرک قبولی در ازمون استخدام ادواری دارم و شاغل در زیر مجموعه اموزش و پرورش بصورت قرارداد معین هستم . که پیگیری نمودم ولی فرمودند جذب نیرو در اموزش و پرورش با دیگر سازمانها متفاوت است. راهنمایی بفرمایید. ممنون.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها